![]() |
Antwerpenaars grootste cocaïnegebruikers van Europa
dat verklaart zeer veel over het stemgedrag van de Antwerpenaars.
Citaat:
|
onzin, allemaal de schuld van die boerkes uit Gouy-Le-Câtelet natuurlijk :-)
|
Citaat:
|
Bestaan hier geen banpunten VOO r?
|
Citaat:
Ik heb eerder al gehoord dat het in de buurt van de Wetstraat nog veel erger zou zijn. Nu jij terug. |
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=Q3L4spg8vyo |
Citaat:
Maar de ene drug is de andere niet hé, bepaalde partijen zijn tegen de ene "drug" en beboeten dat extra zwaar maar hebben veel leden die een andere gebruiken, nu ja, juppies weten waarom... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag enkel slagroom op m'n wafel, nooit poedersuiker, wanneer ik in't stad ben. Te riskant!
|
|
Citaat:
|
Verklaart veel ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze zijn er in de meeste leuke vormen en kleuren die snoepjes maar ... 8O Ook best leuk tijdens de Sinterklaas periode, dan zeg je tegen uw kinderen: Blijf van die snoepjes af die ze gooien!!!! :lol: verboden snoepjes Antwerpen is de draaischijf al wat jaren van drugs en andere rotzooi of vergis ik mij? Elk zinnig mens die er het geld voor heeft is weg uit Antwerpen naar betere oorden. De hamvraag is dan weer: Waar zijn die betere oorden? 8O Zet de grenzen nog wat verder open ... |
Citaat:
|
Citaat:
Uiteraard is het makkelijker en onopvallender om een pilletje te nemen, maar wat voor chemische rommel zit er dan ook in? Er is minder pakkans, met veel van die middelen kan je zelfs nog door een drugtest geraken bij een verkeerscontrole en ze zullen die zaken nog verfijnen. Het uitgangsleven staat bol (pun intended) van de chemische drugs... Dit zal blijven evolueren en steeds erger worden naar mate de producenten de meest rare pharmaproducten leren kennen. |
Citaat:
|
Verwijs ik even snel en met enige 'graagte' naar een draadje dat ik wist te posten in een andere rubriek zijnde 'maatschappij & samenleving'
http://forum.politics.be/showthread.php?t=203014 Dat is gewoon de nagel op de kop en niet alleen in Engeland. :roll: |
Ik denk dat de Belgicisten en Walen nog nooit in Brussel, Luik of Charleroi rondgelopen hebben. Ik zou daar zeker niet het drugsgehalte in de rioleringen willen gaan meten (onafgezien dat het er waarschijnlijk veel harder stinkt)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be