![]() |
Diplomatische Waalse Oppertjeef;"Ik heb De Wever nog niet moeten bijten"
http://www.hln.be/hln/nl/17781/Verki...n-bijten.dhtml
"Zoals het advies van de Ardeense Jagers luidt: 'Bied weerstand en bijt' (Résiste et mords), maar ik heb niet moeten bijten." Met die korte bewoordingen stond cdH-voorzitter Benoît Lutgen kort de pers te woord na zijn gesprek met informateur Bart De Wever. Ja, ze zijn toch zo verdraagzaam onze Waalse medeburgers en zo dankbaar voor onze jaarlijkse transfers van 16 miljard € |
De ingesteldheid waarmee begonnen wordt is simpelweg fantastisch.
|
Citaat:
dit had Poetin eens moeten zeggen na zijn ontmoeting met Merkel; "Ik heb nog niet moeten bijten" De "democratische" wereld zou geschokt zijn. Maar ja wij zijn maar Vlamingen en de Walen mogen zich altijd iets meer veroorloven in dit land. |
Toont de onervarenheid van Benoit Lutgen , het is slechts een informatieronde .
|
Citaat:
"Afdokken of we zullen U eens bijten,zie " stilletjes aan grondig beu. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Door zijn informatie opdracht is Bart De Wever nu wel de best ingelichte politicus van het moment. Deze informatie gaat hij nu zeker gebruiken om CD&V enerzijds en OpenVLD+Groen anderzijds tegen elkaar uit te spelen bij het vormen van de Vlaamse regering. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Alhoewel dat het dat uiteindelijk niet zal zijn: in de oppositie tegen een tripartite onder PS leiding in tijden van grote besparingen... Vooral OVLD zal moeilijke tijden tegemoet gaan; zij riskeren het meest met een tripartite. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het staat nu al in de sterren dat zowel regionaal als federaal een tripartite komt. |
Citaat:
Maar je hebt deels gelijk: het zijn inderdaad niet de Franstaligen die iets te verwijten valt, maar wel onze "Vlaamse" vertegenwoordigers... Ik zal ook nergens zeggen dat het onwettig is dat er andere meerderheden gezocht worden, integendeel: 50+1 is democratische meerderheid. Maar laat het me aub verwerpelijk vinden wat de traditionele partijen voor spelletje spelen. Dat is echt rammelen met de mensen hun voeten he en dan zijn ze verwonderd dat mensen ongeïnteresseerd geraken in de politiek en massaal niet komen stemmen of blanco stemmen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Betaal maar de hoogste belastingen ter wereld werkende Vlaming , of het Ardens Everzwijn bijt U. |
Citaat:
Laat de CD&V federaal dan maar verder boeren met hun Waalse "everzwijnen". :-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be