![]() |
Regeringsvorming 2014 voor de simpelen van geest.
Geen BDW als eerste minister = tegen de zomer meer dan 70.000 werklozen bij.
Dat is wat ik hoor ronken onder bedrijfsleiders en ondernemers. |
Citaat:
|
Citaat:
Redder van de werkman en de patroons. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@Giserke: het klopt wat u zegt en schrijft. Ik hoor gelijkaardige verhalen bij de ondernemers. 1 bedrijf van de Beaulieu-groep vertrekt al, hebben eergisteren( 2 dagen na de verkiezingen) besloten hun fabriek in Kruishoutem te sluiten, productie gaat over naar Roemenië. Er is al een lijst met 15 internationale bedrijven die hun aktiviteiten in Belgie gaan stopzetten indien Di Rupo aan de macht komt. Hoe gaan we dit allemaal aan onze kinderen uitleggen als er binnen afzienbare tijd geen jobs meer zijn en alleen maar jobs vertrekken. Met dank aan de vele slaafse vlamingskes die weer massaal op de slippendragers van de PS gestemd hebben, zijnde CDV, VLD, SPA en Groen. Hoe lang moeten we dit nog ondergaan. Ondertussen legt Europa ons een extra staatsschuld op van 16 miljard euro(640 miljard oude belgische frankskes).Deze schuld komt van de Waalse en Brusselse sociale huisvestingsmaatschappijen en moet volgens nieuwe Europese regels bij de natiionale schuld geteld worden.
|
Citaat:
Ik betrap je regelmatig op ontoelaatbare uitlaten jegens onze Waalse broeders en zusters. Spreekt iemand je erop aan, dan begin je te kronkelen. |
Citaat:
Ik stel me de vraag hoe kun je nu zo een besluit trekken als: 1. de samenstelling van de federale regering nog niet vaststaat; 2. het programma van de nieuwe regering nog niet gekend is; 3. het voor iedereen duidelijk is dat de economie aan het aantrekken is. btw ik geloof nooit dat BDW het schoon verdiep zal verlaten. Dat hij 2 dagen voor de verkiezingen ineens premier wilde worden was toch gewoon een verkiezingsstunt die toch niemand ernstig nam. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij had het over luierikken. Jij maakt daarvan direct al "onze Waalse broeders en zusters" :lol: |
Ik heb de indruk dat mijn simpele uitleg nog niet simpel genoeg was voor Belgicisten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be