![]() |
Raakt de PS in paniek?
Ondanks het vrij karig nieuws blijken de Vlaamse partijen sinds een paar dagen serieus te onderhandelen. Er is geen commentaar, noch van N-VA, noch van de CD&V, noch van openVLD.
De Waalse partijen, die eerst zelfzeker wisten dat na een rondje De Wever er een tripartite ging worden samengesteld, gingen maandag beginnen aan een onderhandelingsronde voor de Regionale coalities (Wallonië en Brussel). Maar nu lees ik dat de PS alvast is begonnen met het uitnodigen van de Franstalige partijen, het is Onkelinx die de dans hoopt te leiden. Ik denk dat de PS de bui ziet aankomen, waarschijnlijk hebben ze er geen vertrouwen in dat ze ook deze keer de Vlaamse tripartite gaan kunnen verleiden, en zelfs de MR spreekt met een gespleten tong. Is er toch voor het eerst iets leuks in de maak? Cartoonist Kroll maakt volgende tekening: "Di Rupo en Magniette ontvangen" "Gemakkelijk gevonden?" "Oh, bloemen! Was niet nodig." "Kom binnen, kom binnen" :lol::lol::lol: |
trolololo. Ik mag het hopen, maar ik blijf het ergste vrezen
|
Citaat:
|
Citaat:
Bekwamer dan Elliootje. :lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie weet wordt Vandelanotte nog premier...... |
Citaat:
Vanwaar die denigrerende visie op ons ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar de optie dat er toch een Vlaming premier wordt, is klein maar bestaande. |
Citaat:
Citaat:
|
Als er geen geld uit te delen is dan blijft de PS afzijdig. Gewoon lafaards ....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Didier Reynders heeft denk ik het meest kans als ruil om de PS te laten vallen. Koen Geens heeft ook een reële kans.
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus Bart Premier en de Sossen in de oppositie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be