![]() |
Bert de Bedelaar
Na de zoveelste verloren verkiezing kan Bert Anciaux het toch niet laten: nu wil hij weer tot gemeenschapssenator gecoopteerd worden. Met zijn hele 2500 voorkeurstemmen.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De N-VA zou Jean -Marie De Decker ook nog kunnen coöpteren als senator. Die heeft dat nog te goed . |
Citaat:
|
Citaat:
Daarom dat Astrid en Laurent niet meer mogen zetelen in de Senaat waarschijnlijk. |
Waar is den tijd dat ge nog moest solliciteren voor een job om te zien of ge het wel kon.
|
Wie heeft er Berts vinger dan opgestoken ? Naar wiens stront ruikt Berts vinger ? :]
|
Het is zo. De senaat in nieuwe vorm is een uitbolbaan voor gebuisden. Zoals bert anciaux er 1 is. Ook zo bv voor vies Polleke van brugge. Die kon het ook niet op eigen benen en zal net als bert bleiter van dit faveurtje kunnen genieten.
Twee nulliteiten samen overigens. |
Zo zie je maar, zelfs met een slecht CV geraak je aan een job.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wedden dat ze hetzelfde gaan doen met de provincies? De politieke partijenn kunnenhet echt niet laten om instellingen te creeren om hun gebuisde beschermelingen in onder te brengen en ze door de gemeenschap te laten betalen. Voor mijn part richten de partijen zoveel instellingen op als ze willen maar enkel onder voorwaarde dat ze dit met hun partijgeld bekostigen. Wedden dat het dan vlug gedaan zal zijn met al die onnodige instellingen? |
Citaat:
Enfin, iemand men een klein beetje mensenkennis had natuurlijk kunnen voorspellen dat het zou ontaarden in wat het nu is: een systeem om gebuisde politici aan een jobke te helpen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op "vettige desmet" zou ik ook niet reageren als iemand dat in de loop van een thread postte. De reden dat ik wél reageerde, was dat dit een thread was die niets bijdroeg en die niet tot het uitwisselen van gedachten aanzette. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat de thread alweer verwijderd en de poster geband is. Verder begrijp ik niet waarom je, als "nieuweling" me al denkt te "kennen". nb: mocht je zin krijgen om Pandareus te rapporteren omwille van dat "vies polleke", denk ik dat je van een koude kermis zal thuiskomen en de raad zal krijgen dat je een "dikkere huid" moet kweken ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Als wij dansen op het graf van Dehaene zoals u dat noemt,heeft dat wel degelijk een reden mijn beste... Diezelfde Dehaene heeft voor hij premier werd ons al zwaar doen bloeden tijdens zijn job als kabinetschef... Bijzondere volmachten,indexsprongen,én er een devaluatie op de koop toe... En vervolgens kwam hij er als premier nog een zwaar vervolg aan breien tijdens zijn twee regeringen... En dan ging meneer poen scheppen als bestuurder of commisaris in diverse raden van bestuur... Het Lernhout en hauspie decable al vergeten soms,toen mensen hun centjes belegden omdat Jean Luckske daar commisaris was,en het voor hun nooit kon misgaan... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be