![]() |
Windows 8.1 met startmenu wordt Windows 9.
Mijn God, krijgen we nu ieder jaar een nieuwe Windows. :twisted:
Microsoft zou echter besloten hebben om het startmenu pas terug te laten keren in de volgende Windows-versie, die mogelijk Windows 9 gaat heten en pas voor april 2015 gepland staat. http://www.nu.nl/tech/3791587/startm...s-in-2015.html |
Heb ik al eerder geschreven hier op het forum dat Win9 er zit aan te komen en wel in April 2015. ;-)
|
Citaat:
Heb je W7 of W8 ? |
zeven is ok. Acht is brol.
|
deze week ga ik incha'allah dit eens uitproberen, lijkt me eens frisse verandering:
http://www.linuxmint.com/ windows is voor sissies. |
Citaat:
|
Er kwam hier een Win-doos binnen met Vista erop.
Dat was een crime. vreselijk. Een OS dat 'meedenkt' en 'beschermt'. Die het beter weet dan jijzelf. Met een help functie die je van de wal in de sloot helpt. Pas toen ik via een actie in Duitsland voor 35 euro een officieele Window 8 Pro update binnen kreeg werd de Win-doos weer bruikbaar. Het eerste wat ik deed was: het Classic Windows menu installeren en de classis look. Het is nu net of ik met XP plus een hoop toeters en bellen werk. Ik heb niet te klagen over stabiliteit. En ik vlooi geregeld de systeem logboeken door! |
Citaat:
Ik blijf van mening dat een Win8(1) misschien leuk werkt op een tablet of een laptop maar op een desktop zonder touchscreen is dat maar niets. Zeker als je ook geen boodschap hebt aan het hele zootje app's ... Ook met ondervonden dat Win8 vrij opdringerig te werk ging (Phone Home - niet E.T. hé :-D ) Als je een externe firewall gebruikte uit één of ander viruspack en die van Windows uitschakelde in 'services'kreeg je in bepaalde gevallen problemen met het binnenhalen van apps en 'eiste' Windows dat je die terug ging aanzetten. p.s. Sommige externe virus/firewall packs schakelen die automatisch uit bij de installatie (niet in services waarschijnlijk) Ik vind Win7 nog steeds leuker werken. :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
Geef mij maar OS-X. |
Citaat:
Beide interfaces hebben trouwens hun eigen regels en logica, wat voor een gemiddelde gebruiker uiteraard omslachtiger en ingewikkelder is dan slechts één interface. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik twijfel dus op dit moment of ik mijn windows er dit keer weer zal laten op staan of dat ik meteen helemaal voor linux mint ga. ik ga het eerst eens een paar weken als dual proberen. als het me bevalt, dan laat ik het nog weten. |
Met andere woorden, niet heeft hier ooit windows 8.1 gebruikt :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Minder kuren, maar wel kuren. En niet elk randapparatuur werk erbij. Als je dan om 2 uur 's nachts dringend iets moet doorfaxen. Dan word je zot. |
Citaat:
|
Citaat:
Desktop start automatisch op ipv Modern (instelbaar, wat een keuze) OSX brengt elk jaar een nieuwe versie, Linux meestal om de 6 maanden. Windows sinds kort elk jaar. Wat is het verschil? Modern is perfect met de muis te bedienen. Touch is slechts een aanvulling. De klagers hebben het nooit gebruikt, wel een mening maar gebaseerd op meningen. Mijn ervaring is dat computeranalfabeten geen enkel probleem hebben met windows 8.1 en het zelfs gemakkelijk vinden. Modern voor de dagelijkse portie Facebook, mails en websites. Desktop als men iets verder wilt gaan. |
Windows brengt een "nieuwe versie uit"
Ze gooien er dus eerst een hoop uit, en nadien stoppen ze he er terug in. Voor Microdollar is dit dan een "nieuwe" windows? :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be