![]() |
De Wever mag verderdoen tot 10 juni!!
|
allé, deze keer heeft hij toch al 14 dagen gekregen....
|
Hij mag dat van onze koning. Wat een geste van de vorst der Belgen.
|
Citaat:
Maar ja, ze zijn dat gewoon waarschijnlijk dat vlamingen alles twintig keer sneller oplossen dan onze zuiderburen zeker? |
Dat wordt nogal een toerke
|
ze gaan er een klucht van maken...
|
Citaat:
|
in principe moet dat voldoende zijn hé: hij moet binnen één week geen regering gevormd krijgen. Hij moet CDH en MR zover krijgen dat ze mét n-va en zonder PS aan tafel willen. In mijn gazet (de Tijd) staat vandaag een artikel waarin men bronnen citeert die zeggen dat men aan het surplacen is voor de sprint: als er ene bougeert zijn ze vertrokken. Dat is dus de vraag die rest: bougeert er ene de komende week? Indien niet, is het rechtstreeks richting tripartite.
|
Citaat:
14 dagen bezigheidstherapie, niets meer. |
Citaat:
edit: feit dat er toch geluiden zijn dat CDH en MR de deur openhouden én dat er vooral nérgens echt gelekt wordt, is op zich geen slecht teken |
Citaat:
Voor een deel van zijn achterban gaat dat toch ook niet goed overkomen..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog enkel keren tijd winnen en het is 19 september :-) |
Citaat:
Héél misschien komt er een Nederlandstalige premier. maar ik weet niet of dit echt wel goed is voor een Nederlandstalige partij. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben al dat gepanikeer wel moe gehoord ondertussen, zeker na de zwaar overdreven analyse van Maddens deze week. Laat Bart nu in Godsnaam eens doen zeg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be