![]() |
Gaat Albert zich ook in de strijd gooien??
|
Ik hoop het, voor de monarchie zou het echter beter zijn als hij zich koest houdt.
|
Citaat:
Hij was blijkbaar weer vergeten dat de Nederlandstaligen het leeuwendeel van zijn jaarlijkse dotatie betalen. Waarom moest dat interview dan weer ééntalig in het Frans verlopen :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en in de twee talen als hij Nederlandstalig is. Tegen die stelregel kan een luizige dotatie van enkele miljoenen euro's per jaar niet op. Enkel iemand met een klein beetje fierheid op zijn moedertaal, zal een interview geven in het Nederlands. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Et pour les flamands la même chose!
Met zo'n eentalig Frans interview aan een Franstalige zender geeft hij indirect een duidelijk signaal aan de Vlamingen: u interesseert ons geen zak. Wel subtiel dat dit net n�* de verkiezingen gebeurt. Nu nog vakkundig de NVA buiten de regering houden en la Belgique kan weer 5 jaar verder aanmodderen, gefinancierd door de makke Vlaamse lammetjes. |
Citaat:
En als we dat niet geloven,wat ga je dan nog verzinnen om zijn ééntalig Franstalig interview goed te praten;Stromae ? |
Citaat:
|
Frans of Nederlands, 't is niet dat die mens imo iets zinnigs te vertellen heeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
Koning van een land waarin de evenwichten tussen de taalgemeenschappen erg belangrijk zijn. Dat koning Albert nu kiest voor een ééntalig Frans interview op een Waalse zender is een niet mis te verstaan signaal. |
Citaat:
|
Citaat:
La Belqique sera latine ou sera pas... |
Citaat:
|
Kijk, dat is een van de nadelen van een troonwissel bij leven, die oude seniele zak is hier nog.
|
Citaat:
Dit gezegd zijnde zal ik waarschijnlijk niet kijken. Hoogstens een résumé in de media volgen. Maar zonder twijfel is het interview meer authentiek in het Frans. Ik begrijp die absurde communautaire hetze in deze niet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be