Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   DHL (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=78)
-   -   DHL Crisies (https://forum.politics.be/showthread.php?t=20325)

BONDGIRL_2170 17 september 2004 23:15

DHL Crisies

hoe zien jullie het geval DHL ?

xxx
Linda

Hans1 18 september 2004 08:53

DHL is een bedrijf. Bedrijven hebben we nodig om jobs te creëren. Dus DHL moet blijven.

Anderzijds toont deze crisis het faillissement van het federalisme: de verschillende overheden lopen elkaar voortdurend voor de voeten in het kleine België. Een unitaire staat is daarom de beste oplossing met één regering en één parlement.

Patriot! 18 september 2004 11:21

Die man van de ondernemingsraad van Deutsche Post (moederbedrijf DHL) zei het gisteren nog treffend: "De Europese directie van DHL kan onmogelijk het gekrakeel tussen de Belgische regering en de deelstaten begrijpen."

Inderdaad. Stel je trouwens eens voor dat er geen federale regering was. Dan kon Brussel gewoon nachtvluchten verbieden bijvoorbeeld. Dan is 't wel gedaan met onze economie. Onafhankelijk Vlaanderen = economisch kerkhof.

Tiger777 18 september 2004 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
"De Europese directie van DHL kan onmogelijk het gekrakeel tussen de Belgische regering en de deelstaten begrijpen."

Ik heb dat ook gehoord en toen vroeg ik mij af of Duitsland ook geen federale staat was? :?

Ik denk dat ze eerder bedoelden dat ze het niet begrijpen hoe de federale regering en de deelstaten zo met duizenden jobs kunnen sollen...

thePiano 18 september 2004 22:24

De volksgezondheid gaat voor op geldgewin. Afschaffing van de nachtvluchten NU!

doornroosje 18 september 2004 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano

Laat ze dan, maar over Vlaanderen vliegen,en laat de kosten los op de Brusselaars!
Wedden dat ze hunne staart intrekken.

BONDGIRL_2170 18 september 2004 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
DHL is een bedrijf. Bedrijven hebben we nodig om jobs te creëren. Dus DHL moet blijven.

Anderzijds toont deze crisis het faillissement van het federalisme: de verschillende overheden lopen elkaar voortdurend voor de voeten in het kleine België. Een unitaire staat is daarom de beste oplossing met één regering en één parlement.

ik wil geen staat!!!!!!!! ik wens het koninkrijk te behouden!!!!! ik ben ook VOOR JOBS maar dat kan toch op deze manier ?

& ik wens ook geen DIKTATUUR!!!!!

mvg
Linda

BONDGIRL_2170 18 september 2004 23:57

Citaat:

idd :) als ik magda alvoet moet geloven in terzake hoorde ik haar zeggen , dat het probleem Nachtlawaai meer kost aan gezondheidskosten dan dat het zou opbrengen in jobs ? wel waar staanwe dan ? of begreep ik dat nu verkeerd ? :oops:

BONDGIRL_2170 18 september 2004 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
Laat ze dan, maar over Vlaanderen vliegen,en laat de kosten los op de Brusselaars!

vind ik een schitterende opmerking ;)

xxx
linda

Jan van den Berghe 19 september 2004 01:06

Citaat:

Inderdaad. Stel je trouwens eens voor dat er geen federale regering was. Dan kon Brussel gewoon nachtvluchten verbieden bijvoorbeeld. Dan is 't wel gedaan met onze economie. Onafhankelijk Vlaanderen = economisch kerkhof.

En waarom? Denkt u dat er op een andere plaats geen luchthaven kan worden opgebouwd?

Patriot! 19 september 2004 21:32

Waarom doet men dat niet, denkt u?

Jan van den Berghe 19 september 2004 21:56

Citaat:

Waarom doet men dat niet, denkt u?

Omdat Zaventem nog altijd operationeel is, nietwaar.

Sinistra 19 september 2004 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje

Laat DHL maar vertrekken. Wie wil er nu investeren in zo'n linkse schurkenstaat als "La Belgique". Wééral méér werklozen erbij, die niet méér voor de traditionele partijen gaan stemmen, des te beter!!! 8)

Patriot! 20 september 2004 00:04

Hier se nog ne nieuwen blokker zogezegd.

Seba 20 september 2004 01:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke
Laat DHL maar vertrekken. Wie wil er nu investeren in zo'n linkse schurkenstaat als "La Belgique". Wééral méér werklozen erbij, die niet méér voor de traditionele partijen gaan stemmen, des te beter!!!

u bedoelt politici van traditionele partijen zoals Claude Marinower van de VLD?:twisted:

Tacitus 20 september 2004 01:36

Citaat:

Laat DHL maar vertrekken. Wie wil er nu investeren in zo'n linkse schurkenstaat als "La Belgique". Wééral méér werklozen erbij, die niet méér voor de traditionele partijen gaan stemmen, des te beter!!! 8)

Ik mag vooral niet vergeten deze opmerking te "saven". Is dat het Vlaanderen dat het Vlaams Blok aan haar proteststemmers belooft?
Of vertelt u dat er nooit bij?

ICE-MAN 20 september 2004 02:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Omdat Zaventem nog altijd operationeel is, nietwaar.

kunnen ze niet over Vilvoorde opstijgen ipv over Bruxelles, die fabriek van de renault staat daar toch leeg nietwaar..... of zitten daar ook al asielzoekertjes in ?????? :?

doornroosje 20 september 2004 14:27

Citaat:

Laat onze politici nu maar eens bewijzen wat ze waard zijn,loze beloften en halfbakken maatregelen hebben we de laatste 5 jaar al genoeg gehad.
Ze hebben zichzelf in die positie gewerkt,laat ze nu eens bewijzen dat ze er ons kunnen uithalen.
De vraag is natuurlijk of een onafhankelijk Vlaanderen ons nog niet dieper in de puree zal werken?
Als men natuurlijk linkser dan links wil worden glijden we verder weg van democratie,maar dat geld ook als rechtser dan rechts willen worden!

Herr Flick 20 september 2004 14:31

Citaat:

Die man van de ondernemingsraad van Deutsche Post (moederbedrijf DHL) zei het gisteren nog treffend: "De Europese directie van DHL kan onmogelijk het gekrakeel tussen de Belgische regering en de deelstaten begrijpen."

Men zou zich daar gewoon geen bal van moeten aantrekken, !

wat gaan de brusselaars doen, ? die DHL vliegers uit de lucht schieten, ?

TomB 20 september 2004 14:58

Citaat:

En van de treinen! En van de discotheken! En 's nachts de autostrades afsluiten! En niemand mag 's nachts nog licht maken buiten! Het wordt ten andere tijd dat we de mensen verbieden van een haan bij hun kippen te zetten. Wiens hond 's nachts blaft moet zwaar beboet worden. Of wacht, we zullen honden verbieden.

Dan zullen we pas gezond kunnen slapen zie.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be