![]() |
PS en CDH vormen Waalse regering
Het is dan toch gebeurd:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140...mpaign=seeding Citaat:
Tot zover het plan om met MR en CDH te proberen een federale regering te vormen. |
Bye Bye Bart
|
Voorspelbaar. Nu vraag ik mij af of de MR meer gemotiveerd gaat zijn om in de federale te zetelen, gewoon als fuck you aan de PS en CdH. Ze heeft niet echt nog iets te verliezen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat De Wever in Vlaanderen niet mocht, mogen de Walen natuurlijk wel in Wallonie. Snel snel een regering vormen om zo sterker te staan op federaal vlak.
Di Rupo II (desnoods met andere premier) is al een feit. Een nieuwe belastingregering die niet gaat besparen. Ik denk dat Van Hool nog een extra fabriek in Macedonië kan bouwen. Het ondernemersklimaat (= bron van onze welvaart!) wordt in dit land zo stilaan helemaal kapot gemaakt. |
Citaat:
Maar ik betwijfel of Reynders daar de ballen voor heeft. |
Citaat:
|
Te triest zeg... PS doet wat N-VA niet mocht van de andere Vlaamse partijen.
|
Citaat:
Wie weet ziet hij zichzelf daar ook te graag voor? We horen nu toch al jaren dat alleen een federale meerderheid ertoe doet? |
Kan NVA, CD&V, O-VLD en MR een meederheid halen ?
|
Citaat:
|
Voor de MR blijft er maar één ding over willen ze de komende vijf jaar nog iets te zeggen hebben: meedoen met n-va, al dan niet met ecolo. Doen ze dat niet dan zitten ze overal in de oppositie.
Maar volgens mij gaat cd&v en vld nooit in zo'n scenario willen stappen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als MR alleen meegaat kan ze dan de helft van de ministerposten leveren ?
Ik dacht het wel, niet ? Ik snap niet waarom die mannen niet even telefoneren naar Bart dan. (NB: Ik ben geen voorstander van een rechtse regering, maar ik kan de humor hier wel van inzien). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be