![]() |
Wie wordt minister in Bourgeois I
... en op welke posten zitten ze?
pronostiekske? |
Lieten, Smet en Freya alvast niet :D
|
Citaat:
|
Kristof Calvo ook niet, en die was precies toch wat boos en nukkig op twitter
|
Ik durf er gif op nemen dat het Weverke en Liesbeth niet tegelijk uit Antwerpen gaan verdwijnen.
Dus als (als ...) het Weverke premier van de federale regering (met MR als enige Franstalige partij) wordt, dan zal het burgemeester Liesbeth zijn. . |
Citaat:
|
n-va gaat federaal niet meedoen
|
Citaat:
Het omgekeerde wel. . |
Citaat:
Ik zie Weverke daar al in zijn bloot gat staan.:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De anderen gaan juist veel water in hun wijn moeten doen, willen ze de N-VA ooit in een federale regering krijgen.:-) |
wie zegt dat bourgois MP wordt? En n-va kan weer doen alsof ze een oppositiepartij is....
|
Wij herhalen: de mr gaat wel wat water in de wijn doen, om in de federale regering te geraken.
Het zal niet plezant zijn om sommige bevoegdheden door te schuiven naar de gemeenschappen/gewesten, waar zijzelf dan niet bevoegd zijn. Maar die bevoegdheden doorschuiven met wat 'humor' (vb. met zeer nipte financiële middelen, om de Waalse regering wat te nijpen .... olalaaaa !) . |
Het maakt geen fuck uit wie MP of een of andere minister wordt. Eén post moet de NVA 'rücksichtlos' eisen : Media en Communicatie. Hier zijn nog rekeningen te vereffenen.
|
Citaat:
Tegenwoordig geven de kranten met belastinggeld flatscreens en fietsen bij hun abo om toch maar van die linkse eenheidsrommel af te geraken. Ik vind dit oneerlijke concurrentie tav handelaars die geen massale subsidies krijgen. |
Wie het ook is, wij, burgers zijn altijd gejost.
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be