![]() |
De toekomst van Kris Peeters.
Ik durf er op gokken dat hij voorzitter wordt van het Vlaams Parlement.
En gijlie ? . |
federaal of naar de privé
|
Federaal heeft hem zelf al uitgesloten, dacht ik.
. |
ik zie niet in waarom hij een ministerpost zou weigeren om dan een bloempotfunctie als voorzitter op te nemen...
|
Citaat:
|
Citaat:
Het scheelde niet veel op die persconferentie of ze zaten mekaar te tongen, of nog erger ... . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mag hij voor mij gerust terug Minister President worden :-) |
de del kan wel eens zijn dat peeters Mp wordt ...herstel tsjefs kartel. toegegeven voor n-va en cdenv electoraal zeer gunstig geweest dat kartel voor VL niks opgeleverd.
|
Citaat:
|
Los van dit alles is dit een logische meerderheid. Ik hoop dat de n-va leden en kiezers nu eindelijk voldoende druk uitoefenen zodat er idd rechtse en vlaamse accenten en meer dan dat komt. Zodat we eindelijk kunnen beginnen aan de reconquista van de vlaamse rand en het droogleggen van de miljardenstroom naar Wallonië.
Mocht de n-va niet zo islamofiel en eurofiel zijn en mochten we al in een onafhankelijk VL zitten zou deze regering ook mijn voorkeur dragen.... helaas is de realiteit anders. |
Citaat:
|
Peeters wordt MP denk ik en ik vind dat een aanfluiting van de verkiezingsuitslag ... maar voor de tsjeven is macht de bestaansreden want daar anders vallen ze terug op ACW basis0
|
Citaat:
|
Ik vrees dat Kris Peeters gouverneur wordt van de Nationale Bank. De liberalen worden overal uit de Belgische regeringen geweerd en de huidige gouverneur is een liberaal...
|
Citaat:
|
Citaat:
K. Peeters. :cheer::cheer::cheer: |
Citaat:
:roll::roll::roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be