![]() |
Dyah Abou Jahjah: "N-VA is een racistische partij”
Meester ophitser komt zich ook nog eens bemoeien.
Citaat:
|
Ik vraag me hoe lang de allochtonen hier nog Vlamingen gaan blijven tolereren.
|
Welke waalse politicus zei ook al weer dat alle NVA'ers op een boot moesten gezet worden om op het midden van de oceaan tot zinken te brengen. Abou Jah Jah en die bewuste verdraagzame Waalse politieker zouden het best met elkaar kunnen vinden denk ik. En wat als het racisme-wapen niet werk bij het wegpesten van NVA???? Volgende beschuldiging aan NVA'ers, dat het pedofielen en verkrachters zijn????????? Dat de politici eens hun verantwoordelijkheid eens nemen en deze racistische oproerkraaier with his clicks en clacks eens buiten zetten uit ons land zeg, terug naar zijn islamitische paradijzen.
|
Citaat:
|
Abou Jahjah is een farce !
Dat weten ze ondertussen zelfs in Libanon. Van "arre moede" is hij terug naar het "racistische" Vlaanderen gekomen. Zo slecht zal het hier dus niet zijn. Grappig is ook dat men uit de commentaren kan afleiden dat hij nu bijgevallen wordt door de elitaire Belgicisten. U weet wel naar het motto : de vijand van mijn vijand is mijn vriend. Waartoe wanhoop al niet leiden kan. |
In Knack mag Bleri Lleshi, van het door links gesponsorde moslimclubje KifKif, de racismezaag nog 's komen spannen.
|
Citaat:
Men zegt dat de politie weet wie die terroristen in ons land zijn, en dat hun email in de gaten wordt gehouden, maar er komt helemaal geen actie. Voor mij blijft het een raadsel hoe een haatzaaiende gewelddadige terrorist als Fouad Belkacem nog steeds de Belgische nationaliteit heeft |
Alweer gratis reclame voor de nva !!
. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De hamvraag is: Wie zijn er in ons kleine landje de racisten feitelijk? Citaat:
En zoals mensen hier al wisten te schrijven, het is prima reclame voor de N-VA en nog volledig gratis ook. |
Citaat:
|
Citaat:
Handig natuurlijk als je willekeurig aan de slag wel gaan en dat is er aan te merken, iets is racistisch als de politiek correcte gekkies zeggen dat het zo is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oei, nu de uitkering in het gedrang komt worden alle middelen boven gehaald zie ik.
Het is schandalig dat kranten die 'nobody' nog een spreekbuis geven ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blokcrapuul:
Nochtans is zijn opmerking dat N-VA voor hem veel gevaarlijker omdat zij -in tegenstelling tot het partijtje van de racistische Flup haatzaaier- een aantal van haar standpunten zou kunnen uitvoeren een veel correctere analyse dan degene die ik zowel hier als elders mocht lezen van Flups nazi-vriendjes.
En in tegenstelling tot veel Bloktuig dat wél van uitkering en misschien wat zwartwerk leeft, heeft Abou Jahjah een inkomen: o.a. van zijn wekelijkse column in de krant De Standaard en zijn boeken. Op 16 juni verschijnt trouwens zijn nieuwe boek. De titel had tot voor 25 mei ook die van een VB-pamflet kunnen zijn: “De stad is van ons”. Gelukkig is het door gebrek aan alternatieven uit zijn voegen gebarsten zweeppartijtje met zijn simplistisch wereldbeeld gebaseerd op angst en haat, dank zij een veel meer aanvaardbaar rechts alternatief sinds die datum teruggebracht tot zijn realistische proporties: een uitlaatklep voor marginalen en fanatici. Waarom geven we dat crapuul geen stukje land -bij voorkeur in de buurt van de Duitse grens- waar zij hun blanke vrouw-aan-de-haard heilstaat kunnen oprichten en wij hun dwaas geraas niet meer moeten aanhoren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be