![]() |
Het grote verschil tussen Vlaams Belang en de NVA
Het grootste verschil tussen de 2 Vlaamse partijen kort en duidelijk uitgelegd.
Vlaams Belang=Eigen Volk Eerst(Iedere Vlaming arm, middenklasse of rijk) NVA= Rijk Volk Eerst(enkel CEO, ondernemers, hogere middenklasse, bankiers, witteboordfraudeurs, egoïsten en andere geldwolven eerst. NVA logica=U bent arm, u hebt pech! NVA=LijstDeDecker XXL!!! Mijn Stelling: Zou de NVA haar gele kleur beter niet vervangen door de blauwe kleur van enkel de welgestelde Vlamingen eerst. Past ze beter vind ik... |
Ah zo, de Vlaams Belangers = Engeltjes
N-VAers= de rotzakken. En dan afvragen waarom het VB verloren heeft. Met al die intelligente pipos aan boord zoals de TS. -lol- |
"Locatie:Conservatief": dat verklaart het, natuurlijk.
|
Als dat alles is wat je te vertellen hebt hou je mond dan maar svp. Conservatieven zijn anti-liberaal. Liberalisme is trouwens een linkse ideologie, afkomstig uit de verwerpelijke Verlichting!!!
|
Citaat:
Dat zou een hoop verklaren namelijk. |
Reageer liever eens op mijn topic, nml. dat de NVA een partij is voor het rijke volk eerst!!!
|
Citaat:
Kweek eerst eens wat rationaliteit en rust en kom dan nog eens terug. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Jaja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. |
Het is met jullie 2 nog droeviger gesteld dan ik dacht.
Welnu ik zal de vraag nog een keer stellen; Is de NVA een partij voor het Rijk volk Eerst, Ja of neen???? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze willen de indruk geven van niet maar hun "sociale" programmapunten zullen evt. laatst aan bod komen. |
Citaat:
De zwakken moeten eruit!!! :roll: |
Citaat:
En terecht. |
Citaat:
Dan zal je kritisch denken ook wel verwerpelijk vinden. |
Solidair met de baas of geen inkomen: aan u de keuze
Citaat:
|
Citaat:
8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be