Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Mobiliteit & verkeersveiligheid (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=210)
-   -   BMW blijft op recordkoers (https://forum.politics.be/showthread.php?t=203532)

Universalia 10 juni 2014 12:57

BMW blijft op recordkoers

Bron

Detail tekst:

Citaat:

De Duitse luxewagenbouwer BMW blijft zoals verwacht op recordkoers. Ook in mei boekte de autobouwer nieuwe recordverkoopcijfers. Dat heeft BMW dinsdag bekendgemaakt.
En laat dat niet het enige 'record' zijn dat ze bij BMW weten te vestigen, want ze hebben nog een ander, dat van de snelheidsovertredingen.

Gisteren traject kust/Antwerpen weer eens mogen meemaken, BMW geen 120 geen 130 maar 170/180km/u. :roll:

Wie wil er nu een wagen zoals iedereen er eentje heeft?

fox 10 juni 2014 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7189418)
Bron

Detail tekst:

En laat dat niet het enige 'record' zijn dat ze bij BMW weten te vestigen, want ze hebben nog een ander, dat van de snelheidsovertredingen.

Gisteren traject kust/Antwerpen weer eens mogen meemaken, BMW geen 120 geen 130 maar 170/180km/u. :roll:

Waarover wenst u nu eigenlijk te discussieren?

Tavek 10 juni 2014 13:52

Dat ze te straffe motors in BMW's steken ?

Of dat pinkers opties zijn ?

DeProf_eet 10 juni 2014 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 7189514)

Om het op zijn multikuls te zeggen: het is ik vragen af mij ook waarover discussieren Universalia wil.

Heeft hij iets tegen BMW's ? Is het jaloezie ? Want ik kan hem verzekeren dat eens ge U die wagen aangeschaft hebt, ge er meestal bij blijft. Ik heb er ooit 3 keer een achter mekaar gekocht en zou er een 4e kopen moest ik het geld er voor hebben.

Neem nu die nieuwe i8 ..

http://www.bmw.be/nl/new-vehicles/bm...os-videos.html

Om de zever van in uw mond te krijgen. IK wil zelfs niet weten wat dat kost, omdat ik me dan ongelukkig ga voelen, wetende dat hij altijd out of reach zal blijven.

Universalia 10 juni 2014 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 7189614)
Om het op zijn multikuls te zeggen: het is ik vragen af mij ook waarover discussieren Universalia wil.

Heeft hij iets tegen BMW's ? Is het jaloezie ? Want ik kan hem verzekeren dat eens ge U die wagen aangeschaft hebt, ge er meestal bij blijft. Ik heb er ooit 3 keer een achter mekaar gekocht en zou er een 4e kopen moest ik het geld er voor hebben.

Neem nu die nieuwe i8 ..

http://www.bmw.be/nl/new-vehicles/bm...os-videos.html

Om de zever van in uw mond te krijgen. IK wil zelfs niet weten wat dat kost, omdat ik me dan ongelukkig ga voelen, wetende dat hij altijd out of reach zal blijven.

Jaloezie, nee hoor want ik blijf een BMW een lelijke wagen vinden. Maar ja er is dan ook voor elk wat wils dacht ik. Ik vind die A6 die hier staat veel mooier :-D

Een discussie? Dat de politie meer moet opletten en die ook eens gaat bekeuren misschien?

Klein Licht 10 juni 2014 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 7189614)
Neem nu die nieuwe i8 ..

Vermeldt dan ook ineens den 1 en den i3 e

Wie wil daar in gezien worden?

Johnny Blaze 10 juni 2014 18:09

The ultimate driving machine

DeProf_eet 10 juni 2014 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7189747)
Jaloezie, nee hoor want ik blijf een BMW een lelijke wagen vinden. Maar ja er is dan ook voor elk wat wils dacht ik. Ik vind die A6 die hier staat veel mooier :-D

Een discussie? Dat de politie meer moet opletten en die ook eens gaat bekeuren misschien?

Volledig akkoord ! Ge bedoelt de mensen met een Audi neem ik aan.

DeProf_eet 10 juni 2014 20:05

:oops:

Micele 10 juni 2014 21:14

Mooie BMW blog.nl

Heaven to drive:

Oldtimer nu (25 jaar) Bj 1988-91.

http://bmwblog.nl/tag/bmw-z1/

ook niet slecht:
http://bmwblog.nl/alpina-b4-biturbo-...als-cabriolet/

Johnny Blaze 10 juni 2014 22:45

Zie ik daar een beetje Belgisch design ;)

http://kanaalz.knack.be/ondernemen/z...0514079488.htm

AsGardSGO 11 juni 2014 01:21

Citaat:

Bron

Detail tekst:

Conformisme; erbij willen horen en zich beter/belangrijker voelen dan een ander. En anderen de loef willen afsteken, een ziekelijke prestige gevoel.
Denk maar aan de buitenlander of persoon met een migratie verleden (walg) met de dikke BMW of Mercedes...

Johnny Blaze 11 juni 2014 02:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO (Bericht 7190372)
Conformisme; erbij willen horen en zich beter/belangrijker voelen dan een ander. En anderen de loef willen afsteken, een ziekelijke prestige gevoel.
Denk maar aan de buitenlander of persoon met een migratie verleden (walg) met de dikke BMW of Mercedes...

Ik ben een persoon met 'een migratie verleden' en ik heb 2 (niet zo dikke) BMW's, een e90 en een f30, damn ik mis mijn e46 coupé. Merci he

Edit: sorry, moesten dubbele haakjes zijn maar mijn dure iphone heeft dat ge-autocorrect naar enkele haakjes.

Universalia 11 juni 2014 07:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht (Bericht 7189845)
Vermeldt dan ook ineens den 1 en den i3 e

Wie wil daar in gezien worden?

Euh ... deze is anders best leuk hoor.

Info

brother paul 11 juni 2014 08:11

Citaat:

Bron

Detail tekst:

ja jongen, zowat elke auto rijdt 180km/u dus waar jij nu over zit te lullen weet ik niet. Iedereen die zijn gas induwt krijgt die snelheid te zien, je moet gewoon een normaal modern aerodynamische wagen hebben, en vanaf 70pk heb je 180km/u op de teller. De wagens met minder dan 70pk kun je zo op één hand tellen.

brother paul 11 juni 2014 08:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO (Bericht 7190372)

als dat het alooi is die dan objectief moet beslissen over nieuwe belastingen, dan weet ik weer al genoeg, moesten ze kunnen belasten ze gewoon het prestige gevoel. En tot hun ontgoocheling zien ze dan dat mensen hun auto dumpen, en wonder o wonder niet vasthangen aan het prestige... maar dat ze er inderdaad rationeel over gaan welk soort auto ze willen.

Weet je, het is zodanig politiek correct, dat ze zelfs vergeten zijn dat auto's belasten ook de veiligheid wegbelast; Op een bepaald moment zagen ze de statistieken van ongevallen weer stijgen. Maar uiteraard uit politieke hoek hoor je dan geen commentaar. Zoals een oerang oetang op de borst kloppen als cijfertjes dalen, zelfs al is dat niet uw verdienste, omdat de auto's bvb allemaal airbag's, ESP, collision detect krijgen, dan nog ga je kloppen op uw borst en deze vooruitgang aan uw beleid toewijzen... great politician

En o zo hilarisch: die slimme agenten die iedereen pakken op snelheid zijn tot de conclusie dat ze niet in staat zijn te evalueren wanneer iemand zwaar gewond is, want de statistieken onderschatten 70% de realiteit.

Universalia 11 juni 2014 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 7190506)
ja jongen, zowat elke auto rijdt 180km/u dus waar jij nu over zit te lullen weet ik niet. Iedereen die zijn gas induwt krijgt die snelheid te zien, je moet gewoon een normaal modern aerodynamische wagen hebben, en vanaf 70pk heb je 180km/u op de teller. De wagens met minder dan 70pk kun je zo op één hand tellen.

Heeft u ergens misschien wel een punt maar toch kan ik mij niet van de indruk ontmaken, verschillende reacties hier gelezen te hebben, dat er veel mensen zijn die het niet zo hoog ophebben met het verkeersreglement aangaande snelheid.

Eigenlijk is en blijft dat een vorm van discipline dewelke ver zoek is bij de meeste mensen tegenwoordig.

Discipline wel in de zin van 'gehoorzaamheid' listen to the law! :-D

Maar kom, anderzijds weten die overtreders de lege staatskas te spijzen dus no problem. 8O

En last but not least, dacht je dat het mij ook maar iets uitmaakt met welk soort van wagen iemand rondtuft? :-D

Libro 11 juni 2014 09:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 7189514)

Simpelweg een beetje BMW-bashen. Gewoon negeren.

Universalia 11 juni 2014 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 7190591)
Simpelweg een beetje BMW-bashen. Gewoon negeren.

Viel dat op dan?

Johnny Blaze 11 juni 2014 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7190582)
En last but not least, dacht je dat het mij ook maar iets uitmaakt met welk soort van wagen iemand rondtuft? :-D

Precies wel

https://www.google.be/?gfe_rd=cr&ei=...ersalia+bmw%22

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be