![]() |
Op 11 juni werd van een bekend cultueel persoon de nek om gedraaid in Nederland.
![]() Citaat:
|
Citaat:
Culturele geschiedenis ontmantelen is mijn boodschap niet. Seffens wordt er nog een oproep gedaan om de blauwe ogen van de Mariabeelden in de kappellekes te vervangen door groen en bruin. Waar mensen zich mee bezig houden! En met ons belastinggeld. En geen gouden oorringen meer. Tja, we gaan ineens de 18de eeuw wijzigen, het een nieuw allure geven! Niks mag behouden blijven, alles moet een selfie worden. |
Blauwe knots is op komst.
Kinderen hebben een heilige schrik van blauwe mensen. En terecht denk ik. |
Citaat:
Citaat:
Maar ok , da's een eventueel een apart topic waard !! |
Citaat:
Nog even en dan zal - net als in Birmingham - de paaseieren worden verboden. |
Belachelijk! Hoe over-politiek-correct kan het nog worden?
|
Citaat:
Van mijn eigen dochter herinner ik me vooral dat de sint eng werd bevonden en de zware pieten net plezierig. Ik kan alleen maar herhalen wat ik al vaker heb geschreven, uitzinnig politiek correct racisme (want dat is het uiteindelijk) zal enkel maar leiden tot een onaangename samenleving waar we allemaal gaan eisen om zaken te verbieden. |
Citaat:
In elk geval de verzuringsgraad loopt over tilt heen !!!! Kill the sint , & rape his black sauciske :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
aol
|
zolang de kindjes nog maar cadeautjes krijgen zeker... ?
|
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Wat gebeurt er nu indien een zwarte afrikaanse persoon, mèt natuurlijk afrikaans kroeshaar, zich komt aanbieden om Zwarte Piet te spelen?
Moet men die dan weigeren op basis van euh......"racisme"? ![]() of deze: ![]() Welke excuus moet men dan gebruiken? Sorry jongens, maar zwarte piet is nu eenmaal géén neger en hij heeft géén kroeshaar, dus kunnen jullie niet in aanmerking komen, tenzij je eerst jullie haar laat ontkrullen! en dan komen natuurlijk de Indiers weer op de proppen! Héy wij zijn helemaal géén personeel van de oude grote witte man met de lange baard. deze dan maar: de nieuwe Z.P. ![]() GATVER! wéér een neger, neeneenee, damagnie! ok, dan maar een gebruinde blanke mèt krulhaar? ![]() oeis... wacht even, die hadden we toch al? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be