![]() |
Vrouwen en juwelen
Waarom willen de vrouwen hun reet vol goud, juwelen en diamanten hangen?
Is dat van hun eigen geld? Of neuken ze dat bij elkaar? |
Citaat:
|
Citaat:
Vele/de meeste fatsoenlijke vrouwen erven hun juwelen van hun moeders, hun grootmoeders, doopmeters enz. Je kunt deze familiestukken, die vaak vele generatie's worden doorgegeven, toch niet maar van de hand doen? Aan sommige juwelen hangen hele verhalen. |
Zelf bezit ik niet veel "echte" juwelen, maar degene die ik heb hebben voor mij een emotionele waarde. Zo heb ik een gouden halsketting die ooit nog van mijn overgrootmoeder geweest is (ze is reeds 38j geleden overleden), een zilveren armband van van overleden vader, een paar oorbellen van mijn moeder, een gouden armband van mijn grootmoeder.
Van mezelf bezit ik : mijn trouwing, mijn kleine-communie gouden armbandje + mijn kleine communie-gouden uurwerk, mijn communie-gouden kruisje, een gouden ketting+ hangertje dat ik gekregen heb van mijn man en ik denk dat het daarmee ophoudt. En NEEEEEEEEEEE, ik heb daarvoor niks "speciaals" moeten doen.:lol: |
Citaat:
|
Demper draagt blijkbaar veel ringen.
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Ongeveer dezelfde reden als een doorsnee Eberiaanse cRapper zich pantserd met Bling. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien had 'vrouwen en juwelen' beter in een vraag gegoten geweest en wel deze:
Durven vrouwen nog (echte) juwelen dragen? Want tegenwoordig lopen er op straat zo van die figuren rond die als ze voorbijlopen, gelijk even notie nemen, van welk soort van uurwerk je draagt of welke schoenen je aanhebt. 8O (in bepaalde gevallen weten die 'figuren' ook tegen de grond te spugen of eisen ze een sigaret) Er zijn er zelfs bij die niet te verlegen zijn om ook tot stelen over te gaan daarna. Dus is het dragen van echte (lees: dure) juwelen, die misschien ook wel een emotionele band met een (overleden) familielid hebben, wel nog te doen? :? I doubt it :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar uw postings volgende is het duidelijk. U zal verkrachter of homo moeten worden om van grond te gaan zonder meer te betalen dan u wil of zelfs kan. Natuurlijk , er zijn vrouwen die zelfs negers of mongolen willen bevredigen, misschien is er wel eentje die mentaal masochistisch genoeg om u te helpen. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Langs geen meter. Maar als u dat wil geloven. U bent daar vrij in, en doe uw paprika besprenkelde ringen aan bij de volgende ingebeelde periodeplay.
|
1 Bijlage(n)
.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be