Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   multicultuur (https://forum.politics.be/showthread.php?t=203648)

AVV.VVK 14 juni 2014 21:28

multicultuur

Als ik een ding als 'slechtste vooruitzicht van de wereld' moet omschrijven, is het wel dit...

manta 14 juni 2014 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK (Bericht 7196169)
Als ik een ding als 'slechtste vooruitzicht van de wereld' moet omschrijven, is het wel dit...

Als je in de eerste regel van je onderschrift 1 plusje wegdoet aan 't begin, komt die tekst dan niet beter bovenaan te staan?
Citaat:

++++++++++++++Alles++++++++++

++++Vlaanderen++voor++Kristus+++

+++++++++++Vlaanderen++++++++
Dan staat "alles" mss beter boven "voor".

Miauw! 15 juni 2014 00:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7196177)
Als je in de eerste regel van je onderschrift 1 plusje wegdoet aan 't begin, komt die tekst dan niet beter bovenaan te staan?

Dan staat "alles" mss beter boven "voor".

Waarom stemt Plakker wel in je enquête terwijl je zelf niet stemt? En voor een nieuweling ben je wel een bezige bij, hé, met je enquêtes!

DeProf_eet 15 juni 2014 01:50

Dat zijn nog maar 10 posts per dag. Schrik dat er wat aandacht van u word afgeleid. Gij haalt 100 posts per dag. Groot verschil.

manta 15 juni 2014 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! (Bericht 7196337)
Waarom stemt Plakker wel in je enquête terwijl je zelf niet stemt? En voor een nieuweling ben je wel een bezige bij, hé, met je enquêtes!

Nieuweling? :-P

Ik denk dat je de verkeerde persoon post hebt gequote ;

manta 15 juni 2014 08:54

http://forum.politics.be/showpost.ph...37&postcount=3

Nu verdenken ze mij er van een dubbelnick te zijn se... :-D

AVV.VVK 15 juni 2014 10:35

Citaat:

Ik voel mij als 'nieuweling' al direct geviseerd :(

door iemand die zelf nog maar een dikke maand bestaat :)

Miauw! 15 juni 2014 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7196507)
Nieuweling? :-P

Ik denk dat je de verkeerde persoon post hebt gequote ;

Inderdaad! Sorry, sorry, sorry! :oops:

Rudy 16 juni 2014 12:46

Citaat:

probeer je punt eerst eens goed te formuleren.

Rudy 16 juni 2014 12:51

Citaat:

Miauw, je bent ook een nieuweling, ook al post je iets minder dan 4000 keer op iets minder dan 2 maanden.

circe 16 juni 2014 14:01

Citaat:

multicultuur kan nooit gedijen. Dan krijgt men (wat nu reeds zichtbaar wordt) een naast-elkaar-leving.

Dyab Abou Jahjah pleitte bij de oprichting van AEL reeds voor verschillende getto's in de steden: uiteraard de overheersende islamitische getto's, de christelijke, de joodse en hier misschien dan nog de hindoe en atheistische wijken, waar iedereen naar eigen keuze dan kon leven in hun eigen mono-culturele niche.
Onuitvoerbaar natuurlijk.

Nochtans wil hij toch streven naar zo'n Libanees voorbeeld....

Another Jack 16 juni 2014 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7198647)
multicultuur kan nooit gedijen. Dan krijgt men (wat nu reeds zichtbaar wordt) een naast-elkaar-leving.

Dyab Abou Jahjah pleitte bij de oprichting van AEL reeds voor verschillende getto's in de steden: uiteraard de overheersende islamitische getto's, de christelijke, de joodse en hier misschien dan nog de hindoe en atheistische wijken, waar iedereen naar eigen keuze dan kon leven in hun eigen mono-culturele niche.

Wat is mis met een naast-elkaar-leving?

Marnik 16 juni 2014 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7198650)
Wat is mis met een naast-elkaar-leving?

Wel, blijkbaar moest dat in Zuid-Afrika met alle macht verdwijnen. Kijk hoe goed ze het nu hebben :-) Dat land draaide perfect ondanks internationale boycots allerhande, nu dat het de 'Regenboognatie' geworden is, is het criminaliteitsland nummer 1 en racisme (geen blank racisme, hoor) �* gogo.

DeProf_eet 16 juni 2014 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 7198561)
Miauw, je bent ook een nieuweling, ook al post je iets minder dan 4000 keer op iets minder dan 2 maanden.

Klopt Rudy, ik heb het haar al eens gezegd dat zij zich veel te veel laat zien of horen, en er rekening mee houdende dat ze hoogstwaarschijnlijk de moslimcultuur moet verspreiden (koeltoer my ass), kan dat normaal zijn in haar ogen. Ik vind het nu eenmaal te veel en ik blijf daarbij. Misschien moet ik haar dan toch maar eens op mijn negeerlijst zetten.

Rudy 16 juni 2014 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 7198705)
Klopt Rudy, ik heb het haar al eens gezegd dat zij zich veel te veel laat zien of horen, en er rekening mee houdende dat ze hoogstwaarschijnlijk de moslimcultuur moet verspreiden (koeltoer my ass), kan dat normaal zijn in haar ogen. Ik vind het nu eenmaal te veel en ik blijf daarbij. Misschien moet ik haar dan toch maar eens op mijn negeerlijst zetten.

Profeet. Je begrijpt de redenering niet, of je wilt het niet begrijpen.

Another Jack 16 juni 2014 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marnik (Bericht 7198675)
Wel, blijkbaar moest dat in Zuid-Afrika met alle macht verdwijnen. Kijk hoe goed ze het nu hebben :-) Dat land draaide perfect ondanks internationale boycots allerhande, nu dat het de 'Regenboognatie' geworden is, is het criminaliteitsland nummer 1 en racisme (geen blank racisme, hoor) �* gogo.

Dat was geen naast-mekaar-samenleving.
Dat was een de ene-groep-boven-de-andere-samenleving.

circe 16 juni 2014 16:55

En wat gebeurt er na onze zo geprezen multicultuur?

Citaat:

'GET RID OF THE WHITE KIDS' SAY PAKISTANI PARENTS AS CAMERON URGES BRITISH VALUES
Citaat:

The head of one the Birmingham schools at the centre of the 'Trojan Horse' controversy has revealed that parents of Pakistani origin wanted her to "get rid of the white kids" at her school.
Sarah Hewitt-Clarkson, head teacher at Anderton Park Primary School, told the Sunday Times that when a small number of white children arrived at her school, which was predominantly Muslim, parents started making a series of racist demands:
"We had kids saying 'What are you playing with the white kid for? What are you playing with the Christians for?' The dad of one of the Pakistani heritage pupils at the school even told me I should 'get rid of the white kids'.
lees vooral het hele verhaal - kwestie van niet teveel te verschieten als het uw beurt is : http://www.breitbart.com/Breitbart-L...istani-Parents

Miauw! 16 juni 2014 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 7198561)

Een "nieuweling" die ik van haar noch pluim ken en die mij op zijn eerste dag hier een privé-bericht stuurt om te vragen hoe dat forum hier werkt, en van wie ik vervolgens merk dat hij daarvoor al een enquête gelanceerd heeft als allereerste post.... tja, vind je het gek dat ik me daar op zijn minst een beetje vragen bij stel? ;)

Miauw! 16 juni 2014 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7198647)

Ik ben in principe ook tegen (verplichte of zelfgekozen) getto's. Anderzijds moet je vaststellen dat het wél werkt bij de Joden en (in mindere mate) de Chinezen in Antwerpen.

Miauw! 16 juni 2014 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 7198705)

By all means, doe dat! Dan zal je je hopelijk ook niet meer zo belachelijk maken als je gedaan hebt in "Open brief aan ban-omzeilers". :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be