![]() |
Enquête: Wanneer begint de bouw van Oosterweel
De verkiezingen zijn voorbij dus de Oosterweelsoap gaat lustig verder. De mallemolen van de negatieve adviezen begint weer te draaien en het ringlandfestival bracht een hoop volk op de been.
Het meest recente negatieve advies (vandaag uitgebracht) http://www.nieuwsblad.be/article/det...40616_01142155 (Ringlandfestival) http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...Festival.dhtml Tijd voor een enquête dus: wanneer wordt de eerste spadesteek gegeven? |
Fuck Oosterweel. Maak gewoon de liefkenshoektunnel tolvrij.
Uit verkeerskundige studies blijkt dat meer capaciteit niet voor minder files zorgt, maar gewoon voor meer verkeer. Dus, ja, de discussie over hoe die Oosterweelverbinding eruit moet zien is volgens mij een valse discussie. Helemaal niets is ook een mogelijkheid, een veel goedkopere. En laten we nu eindelijk eens met zijn allen carpoolen, verkeersbelasting variabel maken op basis van gemiddeld aantal inzittenden. |
Het is de schuld van de liberalen dat er over de oosterweel zo goed als niets in Bourgois' septemberverklaring stond, er nog geen centen staan voor ingeschreven. Als nva alle macht had gehad was dat al lang klaar geweest. Strontdemocratie.
|
Citaat:
|
Citaat:
En misschien toch ook nog een extra verbinding op linkeroever om die Liefkenshoektunnel beter te ontsluiten (de westelijke tangent naar de E17) want nu rijd je er enkel de velden mee in. |
Ik mis: Laurent for President in de enquête :-D
Citaat:
|
Wanneer begint de bouw van Oosterweel ??
Met sint juttemis :D :mrgreen: |
ik zie dat niet meer gebeuren....
|
Voorjaar 2015, nadat de bevoegde minister zijn stages en opleidingen heeft volbracht.
Met een minister van mobiliteit en openbare werken van het kaliber van Ben Weyts zal dat zeker niet langer duren. Eigenlijk verrast het me dat ze nu nog niet bezig zijn. Go for it Ben !!! |
The ironing: die brug had er al moeten staan...
|
Zit er al wat schot in dit projectje of is Ben Weyts nog te druk bezig met het kiezen van de juiste leersoort voor de nieuwe zeteltjes in de lijnbussen?
|
Citaat:
Iets waar echt nood aan is op een tram. |
Citaat:
Ben heeft al voor de bevrijding kunnen zorgen van de foie gras in het federaal parlementair restaurant. Je moet hem wat tijd geven. edit : in het vlaams parlement :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be