![]() |
Wat een zeiksmoel is die De Wever toch !!!!!
|
wat is het probleem?
|
Toch ene die zijn job in de politiek serieus neemt.
|
die vergadering stond al vast en ze willen ze niet verzetten. En dan? Zou u uw ergernis niet eerder richten op journalisten die hier nieuws van maken?
wij hebben straks ook nog een (niet-politieke) vergadering om 18u. Die gaan gans het jaar door op een vaste dag en vast uur. Wij wijken daar ook niet van af. |
:lol:
|
- lol -
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"In heel het land wordt het werk vanavond stilgelegd voor de eerste wedstrijd van de Rode Duivels op het WK in Brazilië."
Over welk land hebben die journalisten het eigenlijk ? Meer nog, waar hébben ze het eigenlijk over ? WK ? Fok the hell ! |
Citaat:
;-) |
Citaat:
. |
Citaat:
|
Citaat:
Zoiets met vragen in de trend van "De Wever houdt vast aan zijn geplande vergadering om 18.00 u; - ik vind dit beneden alle peil - ik vind dit juist goed, voetbal is niet wereldbepalend - zelfs dat kan mij geen bal schelen. Ik wou zelfs zelf beginnen met zo'n poll, en met jouw draad als inleiding daartoe. Maar ik laat dat initiatief, waartoe ik je van harte uitnodig, aan jou over. . |
Citaat:
"We werken noest door. Dus ook als de Rode Duivels spelen", zucht partijwoordvoerder Joachim Pohlmann een beetje. "Voetbalfans zoals ik er één ben en Jan Jambon en Ben Weyts zullen onder tafel moeten volgen op hun iPhone." |
Vlaanderen = opportunisme
![]() |
Citaat:
Maar om bij 't topic te blijven... 't Zou erger zijn moesten politiekers voetbal laten primeren op belangrijkere zaken, zeker nu ze met een berg overwerk zitten... Positief dat ze verder werken... |
Citaat:
Meneer is links zeker :lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be