![]() |
Nooit kregen zoveel Afghanen asiel in België
Bron
Detail tekst: Citaat:
waren? ![]() Al eentje bij dat zijn smoeltje weet te camoufleren merk ik. Reden: pollen, slechte lucht????? Citaat:
Ik schreef een tijd geleden dat die MaggieDB zo fake was als iets en ik heb precies gelijk gekregen. Men blijft ze gewoon uitnodigen punt. (zij die eraan verdienen wel te verstaan) Grenscontroles? (andere landen doen dat, de uitzendingen zijn te bekijken op TV, in België is het alle dagen 'opendeurdag') MigratieSTOP DNA tests ... ![]() |
Lang leve Maggie en de demagogische regimepers!
|
Afghanen hand in hand terug naar eigen land!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je den bak vol vreemdelingen steekt, heb je cipiers nodig. = werk |
geef ze na 3 jaar een test of ze ingeburgerd zijn.
is dit niet het geval dan moeten ze maar naar een land dat hun beter ligt. er zullen veel minder asielaanvragen komen als het systeem 2 richting werkt |
Citaat:
Laat maar komen ... Nooit zoveel vluchtelingen Syrische asielzoekers welkom in Europa! :roll::roll::roll::roll::roll: |
Citaat:
Logisch dat die mensen komen. |
Citaat:
|
Waar blijft de reactie van Vive La Belgique?
|
Ik weet niet of de foto direkt te maken heeft met de huidge "golf" asielzoekers.
Dit lijken mij nochtans jongemannen op militaire leeftijd. Ze zouden behoren zich te melden bij het ANA of de ANP...of voor mijn part toetreden bij een van de milities van de Noordelijke Aliiantie of AQ-gelieerd. De problemen van Afghanistan moeten eerst UITGEVOCHTEN worden..en door de Afghanen zelf.. Dat doe je niet door de "brave" mannetjes te laten vluchten zodat enkel de brutale vlerken en de maffiozo achterblijven om de boel te bestieren... Ten tijde van WO1 en WO2 konden "jonge mannetjes",zelfs in den vreemde ,hun (leger)plicht niet lang ontlopen,desnoods haalde het "opvangende" land zelf iedereen op die MOEST gaan helpen(al was het op de koopvaardij,ook een zeer riskante job toendertijd)...en al zeker als dat "opvangende" land zelf zijn jong volk opofferde in datzelfde konflikt. Neen,zij behoren de AK47 op te pakken,kant te kiezen en te vechten! schande Ik heb vele malen meer respect voor de Taliban dan voor die sujetten :evil: |
Citaat:
Zouden ze die Belgen daar niet beter helpen in plaats van ze daar het vuile werk te laten doen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be