Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2014 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=222)
-   -   Wallonië en schulden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=203850)

omaplop 19 juni 2014 18:51

Wallonië en schulden

Ik hoorde zopas op het journaal op RTBF dat Wallonië een schuld heeft van 16,7 miljard!!!

Er werd zo wat vergoeilijkt door te zeggen dat de schulden niet verhoogd zijn, maar dat er samengevoegd werd . Niettegenstaande blijven het toch altijd schulden, en hoe zullen ze dit oplossen?

Eyjafjallajökull 19 juni 2014 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door omaplop (Bericht 7203962)
Ik hoorde zopas op het journaal op RTBF dat Wallonië een schuld heeft van 16,7 miljard!!!

Er werd zo wat vergoeilijkt door te zeggen dat de schulden niet verhoogd zijn, maar dat er samengevoegd werd . Niettegenstaande blijven het toch altijd schulden, en hoe zullen ze dit oplossen?

Die schuld verdwijnt wel weer zoals ze gekomen is...

Demper 19 juni 2014 19:13

Allemaal de schuld van Filip Dewinter.

schietboog 19 juni 2014 19:17

En het straffe is dat die schuld er nog maar enkele weken is, want voor 25 mei was er blijkbaar niets over geweten.

fonne 19 juni 2014 19:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door omaplop (Bericht 7203962)

Dat is amper één jaar transfers vanuit Vlaanderen. Wie maakt zich daar nu druk om?

fonne 19 juni 2014 19:27

La dette wallonne �* nouveau dans le collimateur de l'Europe

Goudbever 19 juni 2014 21:09

Maak u toch niet druk oma over alles wat je in de krant leest

omaplop 19 juni 2014 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Goudbever (Bericht 7204127)

Las je wel wat ik schreef?

Citaat:

Citaat:

Computer heeft kuren.

Snerror 19 juni 2014 22:21

Ik denk dat de Vlaming zo dom is dat hij nog steeds pro-België zal stemmen als België failliet gaat. Ik zou maar zorgen dat je je schaapjes op het droge hebt, onder de matras dan. :D

marie daenen 20 juni 2014 08:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 7204276)
Ik denk dat de Vlaming zo dom is dat hij nog steeds pro-België zal stemmen als België failliet gaat. Ik zou maar zorgen
dat je je schaapjes op het droge hebt, onder de matras dan. :D

En waarom denkt u dat dat zo is?

Als morgen de regimepers eindelijk zijn werk echt doet en de Vlamingen open en bloot inlicht over alles dat er, zelfs alleen al maar officieel, tegen Vlaanderen op federaal niveau wordt uitgevoerd

dan is overmorgen la Belgique verleden tijd.

En dan zouden de grote Belgische tenoren zoals EDR, Onckelinxs, Milquet en zoveel andere grote nullen wel eens door hun Eigen franstalige bevolking aan de schandpaal genageld worden.

Maar u weet dat de Belgische maffia aan de top en de regimemedia twee handen op één buik zijn.

patrickve 21 juni 2014 05:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 7204276)
Ik denk dat de Vlaming zo dom is dat hij nog steeds pro-België zal stemmen als België failliet gaat.

Dat heeft-ie net gedaan, trouwens...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be