![]() |
test hier uw spam , enkel in deze draad , om ter meeste postings in deze draad
|
test
|
testje
|
|
Waarom spamt men uw mailbox vol ??
Wat vinden sommige daarvan ?? Wie is er mee begonnen & waarom ?? |
Citaat:
In 1978 stuurde een verkoper van Digital Equipment company een commerciële boodschap naar alle gebruikers van het toenmalige ARPANET. Hoe weet ik dat ? Ik was die verkoper. Mwoeehahahaaaa. Het is allemaal mijn schuld !!! :twisted::twisted::twisted: (En ook die van de N-VA natuurlijk) |
test
|
test
|
Citaat:
|
In de 'meeste' gevallen is het krijgen van SPAM uw eigen fout.
Geef ook uw adres/mail/tel. nummer aan iedereen die erom vraagt. Pijnlijk detail is wel dat in de 'wereld' waar we nu in leven men dit bijna eist dat je die gegevens zomaar laat rondslingeren her en der. Spammen is simpel hoor: Men neme het telefoonboek, kiest lukraak wat namen en voegt er een @teleslet @belgacent @gmailbrol aan toe ... Spamhaus! Nigeriaanse scam/spam Trapt u ook niet in de mooie verhaaltjes die men via mail en andere weet op te dissen, hoeveel mensen/bedrijven trapten er vroeger niet in het: I Love U ![]() Hoeveel trapten er niet in de mail van die 'lieve' Russin met haar al even 'lief' dochtertje die kou hadden en geld vroegen(eisten) om zich daar ene 'stoof' met te kunnen aanschaffen??? In sommige gevallen is spam best lekker: ![]() p.s. Voor de enquête vulde ik Wat is SPAM in :rofl: |
ba-doing
|
Citaat:
|
Had ik nog van een kennis die vroeg, wat moet ik daar nu mee????
SPAM bericht dus. Citaat:
Dat soort van berichten verwijs je gelijk naar de prullenbak na wel even de headers van het bericht en wat andere details opgeslagen te hebben. Afzender blokkeren, aanduiden als SPAM ... Zei ik tegen de kennis, die mij de vraag stelde, wat hij er mee moest doen: Je hebt dus op een datingsite gezeten ![]() |
spam?
Da mag niet... |
test spam
|
test spam ahaaaa
|
test spam ahaaaa test
|
test spam ahaaaa test test
|
spamgoesting
|
spamgoesting
Waarom lukt da' nu nie' ?? :oops: :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be