![]() |
communiceren over Rode Duivels.
amai, het word omlangsom beter bij de nva, binnenkort zijn de leden verplicht om een bruin hemd te dragen.
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-Duivels.dhtml |
Citaat:
|
Blij dat ik niet voor die charlatans gestemd heb.
|
Citaat:
ps. het blijft hier Verdacht stil van langs die kant, moest het een andere partij geweest zijn er stonden al 10 pagina's vergif uitgespuugd. |
Citaat:
Nu ik neem aan dat dit meer een richtlijn is zoals gebruikelijk bij de NVA. Ze sturen wel vaker mails rond die als leidraad dient voor 'moeilijke' of 'lastige' vragen. Het is beter te zeggen dat ze goed bezig zijn dan 'dat interesseert me allemaal niet'. Dat laatste toont een desinteresse voor wat er in je land omgaat. Vurige supporters zullen zich anderzijds wel niet door deze brief laten intomen. Weyts en Jambom bvb zijn supporters van de Rode Duivels. Nuja, NVA = grote partij. Hoge bomen, veel wind etc. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij andere partijen is dat net zo, maar laat dat u vooral niet tegenhouden om weer tendentieus te reageren en er conclusies aan vast te knopen die nergens op slaan. Het is natuurlijk ook zo dat dit "probleem" heel wat groter is dan Di Rupo die de begroting compleet laat ontsporen hé.
|
Er zijn sport en spelen en er is een regeringen vorming.
NVA is met de informateur aangesteld geworden een opdracht uit te voeren. Ik vind het zeer positief dat tot nu toe alles discreet is verlopen. Al of niet met zwijg plicht. Als ik mij het verleden herinner hoe ieder woord die gezegd werd gebruikt werd om onrust te zaaien is het begrijpelijk dat zelfs over de voetbal door de NVA tijdens de informateur ronde niet gezegd word. Tot grote spijt van pers en onrust zaaiers. Hebben de politiekers van andere partijen dan zoveel verteld over de voetbal gekte? Als de informateur opdracht ingeleverd word kunnen ze bij NVA wel over de voetbal hun mening kwijt toch. |
De vaderlijke raad omtrent de communicatie, gaat niet zozeer over het communiceren over dat voetbalploegje van miljonairs, maar wel over de provocatie van belgicisten omtrent het maskeren van dat kapitalistisch gedoe in het verder straatarme Brazilië.
. |
Citaat:
Heel geloofwaardig. |
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be