Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Politiek vandalisme Blokbuster (https://forum.politics.be/showthread.php?t=20389)

vjm 20 september 2004 07:04

Politiek vandalisme Blokbuster

Geert,
Hoe reageer jij op het politiek vandalisme van jou sekte in Mechelen?
Diverse gevels van woningen werden volgeplakt met jullie affiches voor de betoging in Turnhout. (zie ook het artikel in "Het Laatste Nieuws" van dinsdag 14 september -regionaal nieuws, en die van de dag nadien).

Steun jij dit, of keur je het af?

VJM

Geertje 20 september 2004 07:31

De blokbusters zijn de nazi-jeugd maar dan vandaag. Ze zijn onverdraagzaam, de vrije mening mag niet verkondigd worden, ze zijn gewelddadig en haatdragend en ze worden politiek gesteund. Hitler zou fier op zo'n troepen geweest zijn.

GC 20 september 2004 08:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vjm
Geert,
Diverse gevels van woningen werden volgeplakt met jullie affiches voor de betoging in Turnhout. (zie ook het artikel in "Het Laatste Nieuws" van dinsdag 14 september -regionaal nieuws, en die van de dag nadien).

VJM

Het is niet de gewoonte van sympathisanten van Blokbuster en LSP om op gevels van woningen te plakken. Ik weet niet wat er juist gebeurd is in Mechelen en kan er me dus ook niet over uitspreken.

Koenraad Maesschalck 20 september 2004 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GC
Het is niet de gewoonte van sympathisanten van Blokbuster en LSP om op gevels van woningen te plakken. Ik weet niet wat er juist gebeurd is in Mechelen en kan er me dus ook niet over uitspreken.

Och kijk eens aan, Zijner Schijnheiligheid weet weer van niks! :roll: :lol: Alweer links vandalisme, tss.... Voor wanneer een betogingsverbod voor LSP-Blokbuster-en consoorten? Ze kunnen blijkbaar geen betoging organiseren of er moet geweld of vandalisme aan te pas komen. Vrije meningsuiting is geen vrijgeleide voor vandalisme!

Ge liegt trouwens. Toen ik eerder dit jaar in Gent met m'n vriendin 's avonds door de St.-Pietersnieuwstraat liep, zagen we een anti-NSV affiche van Blokbuster die op een schoenwinkel was geplakt. Tot nader order zijn de schoenwinkels in ons land nog geen staatseigendom Cool, ge kunt het misschien betreuren maar het is zo.

Patriot! 20 september 2004 13:55

Geert, ik kan me niet voorstellen dat leden van jouw sekte iets durven doen zonder jouw toestemming. Zeker na getuigenissen van ex-sekteleden gehoord te hebben.

GC 20 september 2004 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Geert, ik kan me niet voorstellen dat leden van jouw sekte iets durven doen zonder jouw toestemming. Zeker na getuigenissen van ex-sekteleden gehoord te hebben.

[font=Arial][size=3]
Een Blubber die het heeft over sektes… 8O

Welke ex-leden van LSP hebben wat gezegd? Of ben je wind aan het produceren? Een niet controleerbare bron die vaag genoeg is om eigenlijk niets te zeggen...
[/size][/font]

Herr Flick 20 september 2004 14:35

Citaat:

Geert,

VJM

Ik hoop dat er ne verantwoordelijken uitgever, opstaat, dan kunde da crapuul een proces aandoen, ...

GC 20 september 2004 14:38

Onze affiches worden breed verspreid. Iedereen kan die gaan plakken. Dus ook politieke tegenstanders die ons willen discrediteren.

solidarnosc 20 september 2004 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Och kijk eens aan, Zijner Schijnheiligheid weet weer van niks! :roll: :lol: Alweer links vandalisme, tss.... Voor wanneer een betogingsverbod voor LSP-Blokbuster-en consoorten? Ze kunnen blijkbaar geen betoging organiseren of er moet geweld of vandalisme aan te pas komen. Vrije meningsuiting is geen vrijgeleide voor vandalisme!

Ge liegt trouwens. Toen ik eerder dit jaar in Gent met m'n vriendin 's avonds door de St.-Pietersnieuwstraat liep, zagen we een anti-NSV affiche van Blokbuster die op een schoenwinkel was geplakt. Tot nader order zijn de schoenwinkels in ons land nog geen staatseigendom Cool, ge kunt het misschien betreuren maar het is zo.

Ge liegt dat ge zwart ziet. Er hing geen enkele affiche aan wat voor een winkel dan ook in Gent. Ik wist zelfs niet dat er in die straat eens schoenwinkel was. Kan je me ook eens de naam en adres van die winkel geven?

solidarnosc 20 september 2004 15:51

Citaat:

Geert,

VJM

Gezien je er zo happig op bent. Wie zegt me dat jullie ze niet hebben geplakt. Wat zouden wij er bij te winnen hebben om die affiches op een gewone woning te plakken als er plaats genoeg is ergens anders?

Koenraad Maesschalck 20 september 2004 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Ge liegt dat ge zwart ziet. Er hing geen enkele affiche aan wat voor een winkel dan ook in Gent. Ik wist zelfs niet dat er in die straat eens schoenwinkel was. Kan je me ook eens de naam en adres van die winkel geven?

Eén kleine correctie: het was het verlengde van de St-Pietersnieuwstraat, meer bepaald de Korte dagsteeg/Walpoortstraat, richting oud stadscentrum met de Vooruit achter jou. Ongeveer schuin aan de overkant van de Minard-schouwburg, de winkel heeft een aantal pilaren voor de uitstalramen, en op één van die pilaren was de Blokbuster anti-NSV affiche geplakt. We hebben ze overigens laten hangen want het was goede reclame zowel voor de NSV als voor jullie plak-manieren. 8)

P.S. Ik ga er geen geld op verwedden of het nu nog een schoenwinkel is, toen ik nog student in Gent was zo'n goede 2 jaar geleden, in elk geval wel.

Weisse Wolf 20 september 2004 17:00

Vandalisme, dat is zowat de lafste vorm van criminaliteit die er bestaat. :roll:

solidarnosc 20 september 2004 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Eén kleine correctie: het was het verlengde van de St-Pietersnieuwstraat, meer bepaald de Korte dagsteeg/Walpoortstraat, richting oud stadscentrum met de Vooruit achter jou. Ongeveer schuin aan de overkant van de Minard-schouwburg, de winkel heeft een aantal pilaren voor de uitstalramen, en op één van die pilaren was de Blokbuster anti-NSV affiche geplakt. We hebben ze overigens laten hangen want het was goede reclame zowel voor de NSV als voor jullie plak-manieren. 8)

P.S. Ik ga er geen geld op verwedden of het nu nog een schoenwinkel is, toen ik nog student in Gent was zo'n goede 2 jaar geleden, in elk geval wel.

Het zou om een pilaar voor een leegstaande winkel kunnen gaan. Die hangen in Gent vol met allerlei affiches maar het zou me ten zeerste verbazen dat er een affiche van Blokbuster voor een bestaande winkel geplakt is (door ons) omdat iedereen weet dat die direct de volgende morgen om 8 uur verwijdert worden én omdat ik meestal aanwezig was toen de affiches in die coté van Gent werden geplakt. Nu, we gaan maar niets zeggen zeker over de NSV gafiti die de openbaren gebouwen in Gent ontsiert.

driewerf 20 september 2004 17:44

Citaat:

Geert,

VJM

er is in mechelen niets op de gevel van een woning geplakt door blokbuster-LSP.

driewerf

Betweter 20 september 2004 18:07

Dank u driewerf, nu weet ik honderd procent zeker wie je bent.

Tiger777 20 september 2004 18:24

Al een geluk voor de wildplakkers dat we niet in een communistische staat leven, anders zaten ze nu waarschijnlijk al in de goelag! 8)

GC 20 september 2004 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Betweter

Weet je ook wie de Meisenaar was die zaterdagavond in Turnhout opgepakt is toen hij met andere extreem-rechtsen een tegenactie wou ondernemen? Of moet ik een tip geven?

TomB 20 september 2004 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Betweter

Ogottekes, la bande des canifs is weer bezig met holle bedreigingen over het internet.

Mambo 20 september 2004 23:12

Gent ligt al vuil genoeg en zeker rond die studentenkotten. Hang uw affiches in het vervolg aan uw eigen gevels. In Gent lezen ze dat toch niet met uitzondering van een verloren gelopen student die zelf wat aan het plakken is.
Enne, zijn dat affiches die gemaakt zijn op gerecycleerd papier of kon het u weer allemaal niets schelen?

Bobke 20 september 2004 23:15

Waarom wordt de verantwoordelijke uitgever niet beboet?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be