![]() |
Politiek vandalisme Blokbuster
Geert,
Hoe reageer jij op het politiek vandalisme van jou sekte in Mechelen? Diverse gevels van woningen werden volgeplakt met jullie affiches voor de betoging in Turnhout. (zie ook het artikel in "Het Laatste Nieuws" van dinsdag 14 september -regionaal nieuws, en die van de dag nadien). Steun jij dit, of keur je het af? VJM |
De blokbusters zijn de nazi-jeugd maar dan vandaag. Ze zijn onverdraagzaam, de vrije mening mag niet verkondigd worden, ze zijn gewelddadig en haatdragend en ze worden politiek gesteund. Hitler zou fier op zo'n troepen geweest zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Och kijk eens aan, Zijner Schijnheiligheid weet weer van niks! :roll: :lol: Alweer links vandalisme, tss.... Voor wanneer een betogingsverbod voor LSP-Blokbuster-en consoorten? Ze kunnen blijkbaar geen betoging organiseren of er moet geweld of vandalisme aan te pas komen. Vrije meningsuiting is geen vrijgeleide voor vandalisme! Ge liegt trouwens. Toen ik eerder dit jaar in Gent met m'n vriendin 's avonds door de St.-Pietersnieuwstraat liep, zagen we een anti-NSV affiche van Blokbuster die op een schoenwinkel was geplakt. Tot nader order zijn de schoenwinkels in ons land nog geen staatseigendom Cool, ge kunt het misschien betreuren maar het is zo. |
Geert, ik kan me niet voorstellen dat leden van jouw sekte iets durven doen zonder jouw toestemming. Zeker na getuigenissen van ex-sekteleden gehoord te hebben.
|
Citaat:
Een Blubber die het heeft over sektes… 8O Welke ex-leden van LSP hebben wat gezegd? Of ben je wind aan het produceren? Een niet controleerbare bron die vaag genoeg is om eigenlijk niets te zeggen... [/size][/font] |
Citaat:
|
Onze affiches worden breed verspreid. Iedereen kan die gaan plakken. Dus ook politieke tegenstanders die ons willen discrediteren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
P.S. Ik ga er geen geld op verwedden of het nu nog een schoenwinkel is, toen ik nog student in Gent was zo'n goede 2 jaar geleden, in elk geval wel. |
Vandalisme, dat is zowat de lafste vorm van criminaliteit die er bestaat. :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
driewerf |
Dank u driewerf, nu weet ik honderd procent zeker wie je bent.
|
Al een geluk voor de wildplakkers dat we niet in een communistische staat leven, anders zaten ze nu waarschijnlijk al in de goelag! 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gent ligt al vuil genoeg en zeker rond die studentenkotten. Hang uw affiches in het vervolg aan uw eigen gevels. In Gent lezen ze dat toch niet met uitzondering van een verloren gelopen student die zelf wat aan het plakken is.
Enne, zijn dat affiches die gemaakt zijn op gerecycleerd papier of kon het u weer allemaal niets schelen? |
Waarom wordt de verantwoordelijke uitgever niet beboet?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be