![]() |
Zieke werkneemster onslagen wegens gebruik Facebook
Bron
Detail tekst: Citaat:
Nu denk ik dat het geen alleenstaand geval is in de zin van hoeveel werknemers zouden er op het werk niet met FB, Twitter, Skype, XXXsites, Internet in het algemeen bezig zijn tijdens de werkuren??? :? En in sommige gevallen als je naar één of andere dienst telefoneerde voel je dat goed dat je de persoon aan de andere kant van de lijn stoorde in zijn/haar chatsessie/FB,twitter,Skype ding. Terecht ontslag dus geen compassie mee. :-D |
Daar heeft zoiets gevolgen
een collega vd madam is al maanden 'ziek'. dat hare FB vol foto's vd verbouwingen staat is waarschijnlijk deel vd revalidatie |
Je kan in bed liggen met koorts of pijn, dan kan je nog wel op facebook of dergelijke komen. Of je in die toestand ,op je werk, aan een pc kan werken is een heel andere vraag...
|
Dat illustreert de geweldige lichtheid van Facebook en Co.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar 't is niet omdat de aanval over is dat je terug naar je werk gaat. |
Citaat:
Zo moet bij mij het licht niet uit maar wel de gordijnen dicht. |
Citaat:
Als je "scheel ziet" van de migraine, zal dat toch weinig verschil maken! :lol: |
Citaat:
Men zou veel harder moeten optreden en in geval van misbruik ontslag zonder vergoeding. |
Nu er is een verschil tussen occasioneel facebook gebruiken en 8h computerwerk, zeker naar migraine toe. Als het echter bewezen is dat die vrouw in haar ziekteverlof als een goede facebookverslaafde de hele dag status updates deed...tja...terecht zou ik zeggen.
Een rechter zal dat ook wel inzien, denk ik dan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be