Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Welke partij stemt u weg (https://forum.politics.be/showthread.php?t=203924)

AVV.VVK 21 juni 2014 19:02

Welke partij stemt u weg

Excuses voor de peiling die ik vergeten te steken was bij het andere topic.
Regels blijven hetzelfde:-)

Tóraí 21 juni 2014 19:05

In dit geval dan Sp.a, aangezien ik enkel Vlaamse partijen kan wegstemmen. Groen kan het leuk-linkse hiaat opvullen, PvdA+ kan de linkerzijde van Sp.a opvangen.

AVV.VVK 21 juni 2014 19:08

Ikzelf mag niet meestemmen in deze enquete, ik zou ook voor SP.a kiezen.

Hoe komt het dat ik niet kan stemmen en torai wel die minder berichten heeft geplaatst?

Tóraí 21 juni 2014 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK (Bericht 7206553)
Ikzelf mag niet meestemmen in deze enquete, ik zou ook voor SP.a kiezen.

Hoe komt het dat ik niet kan stemmen en torai wel die minder berichten heeft geplaatst?

Je moet meer dan honderd berichten hebben en meer dan een maand lid zijn, geloof ik.

AVV.VVK 21 juni 2014 19:14

ok, dank

Rahowa 21 juni 2014 19:40

De bubbels zullen terug op hun pikje getrapt zijn .

Rahowa 21 juni 2014 19:41

Ik stem nog liever op de communisten dan op de open-vld.

AVV.VVK 21 juni 2014 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 7206597)
De bubbels zullen terug op hun pikje getrapt zijn .

bubbels?

Jan van den Berghe 21 juni 2014 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK (Bericht 7206602)
bubbels?

Binnenkort zult u ongetwijfeld een vlammende mail ontvangen van de Grote Bubbelaar!

AVV.VVK 21 juni 2014 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7206666)
Binnenkort zult u ongetwijfeld een vlammende mail ontvangen van de Grote Bubbelaar!

Ik begrijp hier niets van. (meer uitleg graag)

Tóraí 21 juni 2014 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK (Bericht 7206602)
bubbels?

B.U.B., geloof ik. Een klein belgicistisch-eurofiel partijtje.

AVV.VVK 21 juni 2014 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tóra�* (Bericht 7206680)
B.U.B., geloof ik. Een klein belgicistisch-eurofiel partijtje.

oh, verwaarloosbaar dus. Zelfs ik ken het niet, die alle partijprogramma's van de grootste partijen tot de piratenpartij heb doorgelezen.:-)

Tóraí 21 juni 2014 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK (Bericht 7206690)
oh, verwaarloosbaar dus. Zelfs ik ken het niet, die alle partijprogramma's van de grootste partijen tot de piratenpartij heb doorgelezen.:-)

Ik heb ze al enkele keren zien opduiken op dit forum, dus ze zijn waarschijnlijk een luidruchtige minderheid.

Jan van den Berghe 21 juni 2014 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tóra�* (Bericht 7206694)
Ik heb ze al enkele keren zien opduiken op dit forum, dus ze zijn waarschijnlijk een luidruchtige minderheid.

Even bladeren door de persberichten. Wat de BUB daar brengt, is heerlijk om te lezen. Politieke kolder op een hoog niveau!

Gamla 22 juni 2014 04:06

Godver.Ik hou nog altijd van Martine.
Jaren 80. REM en zo.

AVV.VVK 22 juni 2014 11:07

Ik snap eigenlijk niet waarom open VLD wordt weggestemd. Ikzelf heb ook weinig vertrouwen in de partij maar ze is toch centrum?

fonne 22 juni 2014 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK (Bericht 7207330)
Ik snap eigenlijk niet waarom open VLD wordt weggestemd. Ikzelf heb ook weinig vertrouwen in de partij maar ze is toch centrum?

Het enige dat Ø-VLD samenbindt is de grote haat tegen alles wat Vlaams is. Voor de rest is de Pest Voor Vlaanderen tot eender wat bereid, als het maar postjes oplevert. Het volstaat even de haat-tirades van Guy Vanhengel en Karel De Klucht door te nemen nadat N-VA het niet zag zitten bij het EUSSR project van de ALDE (de Europese pseudo-liberalen die een Europees Reich nastreven onder Führer Verhofstadt). Die keuze doorkruiste de persoonlijke ambities van een paar weggepromoveerde lastpakken uit de Belgische politiek.
Laat ons duidelijk zijn: geen enkele bewuste Vlaming kan ook maar het minste beetje sympathie opbrengen voor de Ø-VLD.

AVV.VVK 22 juni 2014 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 7207391)
Het enige dat Ø-VLD samenbindt is de grote haat tegen alles wat Vlaams is. Voor de rest is de Pest Voor Vlaanderen tot eender wat bereid, als het maar postjes oplevert. Het volstaat even de haat-tirades van Guy Vanhengel en Karel De Klucht door te nemen nadat N-VA het niet zag zitten bij het EUSSR project van de ALDE (de Europese pseudo-liberalen die een Europees Reich nastreven onder Führer Verhofstadt). Die keuze doorkruiste de persoonlijke ambities van een paar weggepromoveerde lastpakken uit de Belgische politiek.
Laat ons duidelijk zijn: geen enkele bewuste Vlaming kan ook maar het minste beetje sympathie opbrengen voor de Ø-VLD.

Dank voor het antwoord !

Max van Dietschland 22 juni 2014 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 7207391)

Inderdaad. Deze mening deel ik volledig.

cookie monster 22 juni 2014 22:08

Welke partij stemt u weg ??
Meerdere partijen !!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be