![]() |
Is de Bende van Nijvel terug?
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...s-Woluwe.dhtml
Noteer: een gewapende overval met één gewonde voor een buit van ... 3000 euro??? En weeral in de Delhaize? Wat is hier aan de hand? |
Iemand die de overvallen van de Bende van Nijvel van dichtbij heeft meegemaakt zal je kunnen vertellen dat deze overval in niets, maar dan ook in niets, te vergelijken valt.
Werd er tijdens deze overval geschoten? Zijn er dodelijke slachtoffers gevallen tijdens deze overval? |
Citaat:
|
Kallikles, bij gebrek aan vuurwapengebruik en zeer geweldadig optreden zie ik geen enkele gelijkenis met het brutale optreden van die jaren 80 gangsterbende.
Wat wel opvalt is het totale gebrek aan beschrijving van de daders. Laat dat geen belletje rinkelen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien werknemers die een beetje kwaad zijn dat ze binnenkort op brugpensioen moeten en een beetje wraak willen nemen. Ik denk dat de link met de Bende een beetje te vergezocht is. Er worden regelmatig supermarkten overvallen, het is nu eens een Delhaize.
|
Citaat:
|
:rofl:
Die kallikles toch, trolletje... Echt een stouterd . |
Citaat:
|
Ik heb ooit een gangster gekend die met een VW golf reed.
|
Citaat:
|
Citaat:
Qua buit door roofovervallen was de bende van Nijvel geen succes, dat staat buiten kijf. |
Citaat:
De namen die ik denk dat het waren staan hierboven. Zeker bij De Staercke is het gewoon ONmogelijk dat hij er niet bij was. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be