![]() |
MR vangt bot bij PS, achter de rug van De Wever
Interessant artikel, vond er niks van terug op dit forum. Gelieve post te verwijderen indien dit wel zo is :)
Citaat:
|
Hoe dat die ooit een tripartite moeten maken, is me een raadsel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pas op hoor, het staatsmanschap zal weer opduiken evenals het verantwoordelijkheidsgevoel: ik vertrouw nog altijd de CD&V niet!!
|
Citaat:
|
Tiens, het was toch allemaal de schuld van NVA. Is het niet duidelijk dat een groot deel van het immobilisme van PS komt. De PS is een machtspartij pur sang en wilt haar macht niet graag afstaan, ten alle koste.
Een kat in het nauw klauwt, ben eens nieuwsgierig hoe hard de PS zal klauwen. |
Citaat:
|
We zullen zien wat het zal worden.
De duivels in het rood hebben alvast gewonnen vandaag. |
Citaat:
|
Citaat:
Om stabiel te zijn zouden ze groen er moeten bij nemen. Maar ook dan zou deze regering niet stabiel zijn. CD&V zou een bocht van 180 graden moeten maken in het Oosterweeldossier bijvoorbeeld. |
Citaat:
Nu, het is waar dat de zekerheid pas een feit is bij het ondertekenen van een regeerakkoord, maar CD&V zou echt een modderfiguur slaan als ze nu nog trachten N-VA te wippen op Vlaams niveau. Voor een extra partij (OVLD bv) bestaat nog een kansje. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat vloekt met de fundamentele vrolijkheid die toekomstig MP Heert wil uitstralen. http://www.demorgen.be/dm/nl/983/Nie...-Duivels.dhtml Het doet plezier dat een achtbaar lid van de partijraad zich schikt naar de orders van de grote baas. De orders hebben indruk gemaakt : het is al dagenlang geleden dat er nog iemand van de n-va adepten zat te kakken op de rode duivels. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De eigen portemonnee daarentegen word platter en platter. Niet de mijne, want ik heb enkel de idiote verschijnselen in het straatbeeld gezien, maar nog geen enkele wedstrijd. Een wandeling met de hond, een goed boek of wat tekenen en schilderen, zijn tenminste een nuttig, goedkoop tijdverdrijf. |
Citaat:
Nooit doe ik vrijer wat ik wil dan wanneer er voetbal op het TV is en ander gezeik mij niet de hele tijd komt afleiden uit mijn Eigen wereld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be