Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Pijnlijk: Mathilde feliciteert Lukaku met zijn doelpunt (https://forum.politics.be/showthread.php?t=203982)

Universalia 23 juni 2014 11:14

Pijnlijk: Mathilde feliciteert Lukaku met zijn doelpunt

Bron

Detail tekst:

Citaat:

Koningin Mathilde heeft een pijnlijke misser begaan na de wedstrijd van de Rode Duivels tegen Rusland. Filip en Mathilde wilden de spelers persoonlijk feliciteren met hun overwinning en kwamen hen een voor een bedanken. Toen Mathilde de hand van Romelu Lukaku schudde liep het mis. "Bravo, dankzij jouw doelpunt hebben we gewonnen, toch?", vroeg Mathilde. Lukaku kon er om lachen en verwees de koningin door naar de echte doelpuntenmaker, Divock Origi.
Leverde ze daar nu het bewijs mee, dat je de 'volksverrijkers' totaal niet uit elkaar kan houden, of was het een echte ferme misser?

manta 23 juni 2014 11:21

Blijkbaar staat het ING-koningshuis nog te ver van de Jupiler-bevolking...

HRobin 23 juni 2014 11:29

Misschien had ze die bril niet op (of juist wel)

manta 23 juni 2014 11:36

Ze wist al wel dat het of Origi of Lukaku was. 't Is niet dat ze op 't eerste zicht dacht dat het Dries Mertens was...
Zou ze op bepaalde uiterlijke kenmerken zijn afgegaan??? 8O

Mathilde zal toch geen r......t zijn zeker???

Libro 23 juni 2014 13:24

't Lag aan haar nieuwe bril zeker?

Anna List 23 juni 2014 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 7208407)

volgende keer GoogleGlass opzetten, komt die naam ineens in beeld en kan ze zich zo niet vergissen, ... mss ideetje om te verplichten bij heel de familie Coburg ;-)

Skobelev 23 juni 2014 14:09

tja, alle zwarte lijken toch op elkaar, niet?:roll:

Universalia 23 juni 2014 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 7208448)
tja, alle zwarte lijken toch op elkaar, niet?:roll:

Antoon 23 juni 2014 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7208259)
Bron

Detail tekst:

Leverde ze daar nu het bewijs mee, dat je de 'volksverrijkers' totaal niet uit elkaar kan houden, of was het een echte ferme misser?

Wat een kieken. Dat is haar enige opdracht en zelfs dat kan ze niet. Een perfecte vrouw voor filip, ze komen overeen.

Derk de Tweede 23 juni 2014 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 7208407)

:rofl:

Marie van de koster 23 juni 2014 18:03

Ben blij dat ik geen koningin of zoiets ben! Verplicht zijn om naar zo'n saaie voetbalmatch te kijken en achteraf die bezwete mannekes nog te feliciteren ook. Ik kan het haar niet kwalijk nemen. Ik ken die gasten ook niet uit elkaar. Heb wel de naam een paar keer gezien, Ogiri, en snap aan geen kanten uit welke taal die voortkomt.
't Is triest als een mens door zijn functie verplicht is belangstelling te tonen voor iets dat hem aan geen kanten interesseert.

Otherwise 23 juni 2014 18:05

Mathilde stelde zich hiermee op dezelfde lijn als Lukaku: overbetaalde nietwitten die niets doen dan missers maken. Ik vind het verontrustend hoeveel energie er in communicatie over de rode duivels gepompt wordt, terwijl meer dan een derde van het land stemt voor een separatistische partij, terwijl de bedrijven delocaliseren, terwijl er nog een groot aantal regeringen moeten gevormd worden, terwijl de werkloosheid dit jaar met 10 tot 20 procent zal toenemen en terwijl iedereen die meer dan hersencellen in zijn hoofd heeft ziet dat de belgen de eerste keer dat ze tegen een deftige ploeg gaan spelen jammerlijk zullen verliezen. De ganse Rode Duivels hype klasseer ik onder de noemer : debilisering van en door debielen

Otherwise 23 juni 2014 18:07

Moet je je voorstellen wat een vliegtuigtripje over en weer naar Brazilie kost met een vliegtuig van het Belgisch leger.

Marie van de koster 23 juni 2014 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise (Bericht 7208704)
Moet je je voorstellen wat een vliegtuigtripje over en weer naar Brazilie kost met een vliegtuig van het Belgisch leger.

Zal wel zijn ! :roll:

Otherwise 23 juni 2014 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7208708)
Zal wel zijn ! :roll:

Bovendien een bewijs van domheid: in een vliegtuig stappen dat door het belgisch leger wordt onderhouden: dat neigt naar zelfmoord.

Xenophon 23 juni 2014 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 7208697)
Ben blij dat ik geen koningin of zoiets ben! Verplicht zijn om naar zo'n saaie voetbalmatch te kijken en achteraf die bezwete mannekes nog te feliciteren ook. Ik kan het haar niet kwalijk nemen. Ik ken die gasten ook niet uit elkaar. Heb wel de naam een paar keer gezien, Ogiri, en snap aan geen kanten uit welke taal die voortkomt.
't Is triest als een mens door zijn functie verplicht is belangstelling te tonen voor iets dat hem aan geen kanten interesseert.

Dat niet alleen, ook nog handen schudden. Je weet zo dat die kerel later die avond met die hand aan zijn zwarte leubbe zit te spelen, en Mathille heeft daar dan met haar koninklijke handen aan geweest...

Vlaanderen Boven 23 juni 2014 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Otherwise (Bericht 7208701)
Mathilde stelde zich hiermee op dezelfde lijn als Lukaku: overbetaalde nietwitten die niets doen dan missers maken. Ik vind het verontrustend hoeveel energie er in communicatie over de rode duivels gepompt wordt, terwijl meer dan een derde van het land stemt voor een separatistische partij, terwijl de bedrijven delocaliseren, terwijl er nog een groot aantal regeringen moeten gevormd worden, terwijl de werkloosheid dit jaar met 10 tot 20 procent zal toenemen en terwijl iedereen die meer dan hersencellen in zijn hoofd heeft ziet dat de belgen de eerste keer dat ze tegen een deftige ploeg gaan spelen jammerlijk zullen verliezen. De ganse Rode Duivels hype klasseer ik onder de noemer : debilisering van en door debielen

Voil�*.

quercus 23 juni 2014 20:22

Citaat:

Ja zeg, stel je voor dat ze dan nog een van die bezwete mannekes een "totse" zou moeten geven...

Tempest 23 juni 2014 20:36

Racist

Tempest 23 juni 2014 20:43

Citaat:

Ik kan het haar niet kwalijk nemen. Ik ken die gasten ook niet uit elkaar. Heb wel de naam een paar keer gezien, Ogiri, en snap aan geen kanten uit welke taal die voortkomt.

Bullshit.

Iedereen moet iemand kennen en namen onderscheiden vanwege zijn functie. De koningin heeft dus geen excuus.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be