![]() |
Pijnlijk: Mathilde feliciteert Lukaku met zijn doelpunt
Bron
Detail tekst: Citaat:
![]() |
Blijkbaar staat het ING-koningshuis nog te ver van de Jupiler-bevolking...
|
Misschien had ze die bril niet op (of juist wel)
|
Ze wist al wel dat het of Origi of Lukaku was. 't Is niet dat ze op 't eerste zicht dacht dat het Dries Mertens was...
Zou ze op bepaalde uiterlijke kenmerken zijn afgegaan??? 8O Mathilde zal toch geen r......t zijn zeker??? |
't Lag aan haar nieuwe bril zeker?
|
Citaat:
|
tja, alle zwarte lijken toch op elkaar, niet?:roll:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben blij dat ik geen koningin of zoiets ben! Verplicht zijn om naar zo'n saaie voetbalmatch te kijken en achteraf die bezwete mannekes nog te feliciteren ook. Ik kan het haar niet kwalijk nemen. Ik ken die gasten ook niet uit elkaar. Heb wel de naam een paar keer gezien, Ogiri, en snap aan geen kanten uit welke taal die voortkomt.
't Is triest als een mens door zijn functie verplicht is belangstelling te tonen voor iets dat hem aan geen kanten interesseert. |
Mathilde stelde zich hiermee op dezelfde lijn als Lukaku: overbetaalde nietwitten die niets doen dan missers maken. Ik vind het verontrustend hoeveel energie er in communicatie over de rode duivels gepompt wordt, terwijl meer dan een derde van het land stemt voor een separatistische partij, terwijl de bedrijven delocaliseren, terwijl er nog een groot aantal regeringen moeten gevormd worden, terwijl de werkloosheid dit jaar met 10 tot 20 procent zal toenemen en terwijl iedereen die meer dan hersencellen in zijn hoofd heeft ziet dat de belgen de eerste keer dat ze tegen een deftige ploeg gaan spelen jammerlijk zullen verliezen. De ganse Rode Duivels hype klasseer ik onder de noemer : debilisering van en door debielen
|
Moet je je voorstellen wat een vliegtuigtripje over en weer naar Brazilie kost met een vliegtuig van het Belgisch leger.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Racist
|
Citaat:
Iedereen moet iemand kennen en namen onderscheiden vanwege zijn functie. De koningin heeft dus geen excuus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be