![]() |
anti-anti-racisme
Ik ben overtuigd anti-anti-racist.
Ik ben tegen het verzet tegen racisme. Ter illustratie : http://www.youtube.com/watch?v=PsmgmJ-MrbY |
Wat zou Jezus eigenlijk denken over racisme?
Zou hij een zwarte een tweede blik gunnen? |
En wat zou Sint-Nicolaas gedacht hebben over racisme?
|
Citaat:
|
Ik ben van overtuiging dat :
-alle rassen gelijkwaardig zijn -dat wanneer één individu immigreert naar een land waar een ander ras zit, het individu wel minderwaardig is aan het ras van het land. |
Hoe kan je als individu minderwaardig zijn aan een ras?
Moeten rassen niet met mekaar vergeleken worden ipv met individuen? Wat met een neger die in België geboren is en naar zwart-Afrika emigreert? Is die dan minderwaardig aan de negers daar? |
Citaat:
Een neger die naar zwart-Afrika gaat was eerder in zijn geboorteland al minderwaardig omwille van zijn ras, maar als hij naar Zwart-Afrika gaat, is hij weer gelijkwaardig. Het is onmogelijk om als ras "meerwaardig" te zijn. Maar dit is natuurlijk mijn racistische overtuiging, nietwaar Miauw!'tje?:-) |
Een blanke die geboren wordt in Noord-Amerika, is die ook minderwaardig?
|
Citaat:
Eigenlijk is een blanke er minderwaardig, iedereen, behalve de roodhuid. Maar daar is het echt wel moeilijk |
Gewoon:
Citaat:
|
Citaat:
Eigen volk eerst is niet meer dan logisch nadenken. De gastheer staat toch ook hoger dan de gast? |
Citaat:
Ik zou echt niet graag bij jou te eten gevraagd worden, hoor! :lol: |
Citaat:
Eigen volk eerst! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal mijn voorbeeld wat herwerken: Als ik een gast krijg, behandel ik hem gastvrij. Ik kook eten voor hem, maar verwacht niet dat hij mee de afwas doet. Als ik zo vriendelijk wil zijn iemand bij mij in huis te nemen (bijvoorbeeld adoptiekind), dan verwacht ik dat hij zich aanpast aan de regels van het huis, en meehelpt in het huishouden. Niet zo abnormaal, toch? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be