![]() |
Geen Vlaamse Leeuw meer op Ijzertoren
Een klein artikeltje deze ochtend in mijn krant dat ondanks zijn grootte van nog geen kwartpagina voor mij meer impact had dan de 5 pagina's lange triomftekst over de rode duivels die wij toch weer zo graag aanspreken in een andere taal dan de moedertaal. Red Devils:roll::roll::cry:
Geen Vlaamse Leeuw dus die wappert boven de Ijzertoren. zeer jammer dat ze er geen oog hebben voor het flamigantisme en de Leeuw weg halen. Mijn lievelingsgebouw, met mijn lievelingsleuze...:-( |
Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...40623_01152550 Citaat:
Trouwens, schandalig... |
dank :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat een Vlaamse Leeuw bovenop de toren iets beter te zien is dan een logo van dat museum... |
Citaat:
|
Citaat:
|
is het wel echt? late 1 april grap mss?
iemand al gaan kijken? |
Citaat:
|
Het schijnt wel te kloppen.
Er zijn ondertussen al meerdere facebookpagina's die dit aanklagen. En ik heb ook al horen waaien dat Voorpost iets op het getouw gaat zetten. De Schoof zou nog eer akkoord gaan met de verwijdering van het avv;vvk gezever. Want Vlaanderen heeft niet veel meer van doen met die K. . |
Citaat:
Dat ik niet zou mogen trots zijn op mijn land??? Alles voor Vlaanderen--Vlaanderen voor Kristus! |
Citaat:
|
Citaat:
De jonge Diksmuidenaar, zelfs niet in Keiem, of omstreken, ligt er niet wakker van. Die vinden het vooral fijn dat "Den IJzer" niet meer stinkt naar gedumpte varkens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
geen torens blijven staan ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal het anders zeggen. Ofwel ben je niet intelligent genoeg om te begrijpen hoe de wereld ineenzit en heb je de geschiedenis niet goed begrepen. Ofwel droom je, zoals de fervente christen of moslim die vindt dat een tegenstander maar moet boeten voor z'n overtuiging. Monumentenzorg :-) :-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be