Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   VS VS Rusland (https://forum.politics.be/showthread.php?t=204028)

AVV.VVK 24 juni 2014 17:44

VS VS Rusland

Eens zien hoe goed jullie wel gebrainwasht zijn aan kant van de Amerikanen/Russen.

Veel succes!!

Meerdere antwoorden mogelijk!!

AVV.VVK 24 juni 2014 17:46

ik ben Anti-Amerika + Neutro-Rusland.

AVV.VVK 24 juni 2014 17:52

Wie heeft gestemd?

Kunoichi 24 juni 2014 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK (Bericht 7210139)
Wie heeft gestemd?

Ik niet, want de optie "Anti Amerika - Anti Rusland" ontbreekt.

AVV.VVK 24 juni 2014 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kunoichi (Bericht 7210143)

Meerdere mogelijkheden!!!

Tamam 24 juni 2014 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kunoichi (Bericht 7210143)

2

AVV.VVK 25 juni 2014 21:34

het doet me deugd te zien dat er nog geen pro-amerikanisten zijn...

Max van Dietschland 25 juni 2014 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK (Bericht 7210129)
Eens zien hoe goed jullie wel gebrainwasht zijn aan kant van de Amerikanen/Russen.

Veel succes!!

Meerdere antwoorden mogelijk!!

Anti Amerika en pro Rusland !

AVV.VVK 25 juni 2014 21:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 7212488)
Anti Amerika en pro Rusland !

:-):-):-) Zo willen we(=ik) het!!:-):-):-)

Jan van den Berghe 25 juni 2014 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK (Bericht 7210132)
ik ben Anti-Amerika + Neutro-Rusland.

Waarom dan wel?

Max van Dietschland 25 juni 2014 22:11

Als je hier de politieke toestand ziet, zou een mens hopen dat een Vlaming van het kaliber van Poetin de boel hier opkuist. Iemand die recht door zee gaat om zijn doel te bereiken.

AVV.VVK 28 juni 2014 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7212567)
Waarom dan wel?

De politieke visie van Amerika vind ik misselijkmakend : oorlogje spelen met moderne hoogtechnologische wapens in het midden oosten waar ze veel minder verder zijn qua technologie. Rekening houdend dat ze niet te zoeken hebben in het Midden Oosten (o jawel, ik vergat bijna dat er olie was, dom van me), Vietnam, Korea... Amerika bemoeit zich op een laffe manier in de samenleving van nadere volkeren om zo hun eigen macht te vergroten. Imperialistisch gedoe dus!

Rusland doet dit helemaal niet, moest u de Krim meerekenen, 95% wil bij Rusland, democratischer kan het (bijna) niet zijn! Of nee, toch niet democratisch, want het is pas democratisch als de VS het zegt, en dat was duidelijk niet het geval in de Krim! Waarschijnlijk omdat de VS nog een eitje te schillen heeft met Rusland. Nu ja, ik dacht dat Oekraïne een zaak was tussen Europa en Rusland, maar nee blijkbaar dus ook weer van de bemoeizieke Obama...

Duidelijk, niet?

Jan van den Berghe 28 juni 2014 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 7212572)
Als je hier de politieke toestand ziet, zou een mens hopen dat een Vlaming van het kaliber van Poetin de boel hier opkuist. Iemand die recht door zee gaat om zijn doel te bereiken.

Waarom zou Poetin de boel opkuisen als hij in eigen land zelf een rijke kaste rond zich verzameld heeft?

Jan van den Berghe 28 juni 2014 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK (Bericht 7215884)
Rusland doet dit helemaal niet, moest u de Krim meerekenen, 95% wil bij Rusland, democratischer kan het (bijna) niet zijn! Of nee, toch niet democratisch, want het is pas democratisch als de VS het zegt, en dat was duidelijk niet het geval in de Krim! Waarschijnlijk omdat de VS nog een eitje te schillen heeft met Rusland. Nu ja, ik dacht dat Oekraïne een zaak was tussen Europa en Rusland, maar nee blijkbaar dus ook weer van de bemoeizieke Obama...

Duidelijk, niet?

Neen, het hele "referendum" op de Krim was één grote schertsvertoning. Waar u dat cijfer vandaan haalt, is me trouwens een compleet raadsel.

Eliyahu 28 juni 2014 22:51

Bs'd

Ik ben pro Israel.

mvd 29 juni 2014 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eliyahu (Bericht 7216025)
Bs'd

Ik ben pro Israel.

Logisch standpunt voor een Jood.

Miauw! 29 juni 2014 14:23

Citaat:

Bs'd

Ik ben pro Israel.

Compleet off-topic. Het gaat hier over VS vs. Rusland.

AVV.VVK 29 juni 2014 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7216009)
Neen, het hele "referendum" op de Krim was één grote schertsvertoning. Waar u dat cijfer vandaan haalt, is me trouwens een compleet raadsel.

Lees de krant

AVV.VVK 29 juni 2014 15:10

Citaat:

Bs'd

Ik ben pro Israel.

Wel fijn om er eens een Jood bij te hebben (geen sarcasme)

Antoon 4 juli 2014 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK (Bericht 7215884)
De politieke visie van Amerika vind ik misselijkmakend : oorlogje spelen met moderne hoogtechnologische wapens in het midden oosten waar ze veel minder verder zijn qua technologie. Rekening houdend dat ze niet te zoeken hebben in het Midden Oosten (o jawel, ik vergat bijna dat er olie was, dom van me), Vietnam, Korea... Amerika bemoeit zich op een laffe manier in de samenleving van nadere volkeren om zo hun eigen macht te vergroten. Imperialistisch gedoe dus!

Duidelijk, niet?

Duidelijke onzin, inderdaad.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be