Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Voetbal is vandaag de dag kennelijk ook al politiek (https://forum.politics.be/showthread.php?t=204042)

Garry 24 juni 2014 21:20

Voetbal is vandaag de dag kennelijk ook al politiek

"Politiek forum " kan beter herdoopt worden tot "Voetbal forum". Steeds meer krijgen we voetbal op ons teloor geschoteld en minder en minder politiek.

Begint serieus mijne frak uit te hangen.

Everytime 24 juni 2014 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7210538)
"Politiek forum " kan beter herdoopt worden tot "Voetbal forum". Steeds meer krijgen we voetbal op ons teloor geschoteld en minder en minder politiek.

Het WK is veel meer interessant voor de meesten dan politiek. Zo simpel is het!
En het gaat trouwens niet alleen over voetbal. Wat scoort beter op TV? "De Zevende Dag" of "The Voice"? Het antwoord zegt alles.

Universalia 24 juni 2014 21:36

Voetbal

Dat lijkt mij duidelijk genoeg.

Garry 24 juni 2014 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 7210564)
Het WK is veel meer interessant voor de meesten dan politiek. Zo simpel is het!
En het gaat trouwens niet alleen over voetbal. Wat scoort beter op TV? "De Zevende Dag" of "The Voice"? Het antwoord zegt alles.

Dat ze met dat brood en spelen dan maar elders gaan zeveren. 't Zal goed zijn als die massahysterie achter de rug is.

Miauw! 24 juni 2014 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7210614)
Dat ze met dat brood en spelen dan maar elders gaan zeveren. 't Zal goed zijn als die massahysterie achter de rug is.

Wanneer begint de Tour de France? :lol:

Everytime 24 juni 2014 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7210614)

Waarom?

Garry 24 juni 2014 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! (Bericht 7210635)
Wanneer begint de Tour de France? :lol:

'k Zou 't niet weten. Interesseert me dan ook geen moer om naar een stel fietsers in een apenpakje te zitten kijken. Dat of voetbal, beiden zijn niet anders dan brood en spelen meer dan 2000 jaar na datum.

Another Jack 24 juni 2014 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7210807)
'k Zou 't niet weten. Interesseert me dan ook geen moer om naar een stel fietsers in een apenpakje te zitten kijken. Dat of voetbal, beiden zijn niet anders dan brood en spelen meer dan 2000 jaar na datum.

Stoort je dat?

fred vanhove 24 juni 2014 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 7210665)
Waarom?

Opdat dat gedoe blijkbaar eigen is aan voetbal.Ik zie supporters van andere sportmannen of ploegen niet toeterend en brullend door de straten rijden....Je zou ook rap op de bon vliegen.
Ik hou als geen ander van een mooie wedstrijd maar dat carnaval er rond is er me ook te veel aan.Ik ben 1 keer naar zo'n groot scherm gaan kijken en ik vroeg me af of daar wel één iemand stond die interesse had in de sport zelf ?
Geniet van je wedstrijd met je vrienden maar laat anderen gerust en dring uw gezeik niet op aan mensen aan wie een voetbaluitslag niet interesseert (want 'in tegenstelling tot wat de media je wil opdringen' zijn die er veel meer dan je denkt)

Garry 24 juni 2014 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7210813)
Stoort je dat?

Sport is voor mij iets wat je doet, niet iets waar je als een stel randdebielen zit naar te kijken

fred vanhove 25 juni 2014 01:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7210813)
Stoort je dat?

Neen wat betreft de sport zelf maar Ja wat betreft het opgefokte gedoe er rond.Geniet van een wedstrijd maar respecteer ook de anderen.
Stel je voor dat we hetzelfde beginnen doen voor onze judoka's,boksers,biljarters,rallyrijders,hockey basket en volleybalploegen.....Zou je het dan nog zo weinig storend vinden ?

Henri1 25 juni 2014 05:45

Citaat:

Dat zou natuurlijk helemaal anders zijn als het zich om vlaamse vlaggen zou handelen ?

Garry 25 juni 2014 07:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7210899)
Dat zou natuurlijk helemaal anders zijn als het zich om vlaamse vlaggen zou handelen ?

Dat zou exact het zelfde zijn. Maar als ge het zo opvat zouden ze niet enkel Belgische vlaggen moeten uithangen maar zo wat van over heel de wereld want hoeveel Belgen zitten er eigenlijk in dat 11tal? Echte Belgen hé, geen import buske stampers.

Garry 25 juni 2014 07:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7210855)
Neen wat betreft de sport zelf maar Ja wat betreft het opgefokte gedoe er rond.Geniet van een wedstrijd maar respecteer ook de anderen.
Stel je voor dat we hetzelfde beginnen doen voor onze judoka's,boksers,biljarters,rallyrijders,hockey basket en volleybalploegen.....Zou je het dan nog zo weinig storend vinden ?

Ge vergeet er nog , die die hier kennelijk altijd vergeten worden en omzeggen nooit aan bod komen, de zeilers. Maar ja, Belge hé, hier zijn ze al zeer gelukkig als ze met 22 man met één balletje mogen spelen.

vlijmscherp 25 juni 2014 07:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 7210928)
Dat zou exact het zelfde zijn. Maar als ge het zo opvat zouden ze niet enkel Belgische vlaggen moeten uithangen maar zo wat van over heel de wereld want hoeveel Belgen zitten er eigenlijk in dat 11tal? Echte Belgen hé, geen import buske stampers.

het zijn allemaal Belgen, echte Belgen, anders zouden ze niet mogen meedoen.

Als je daar problemen mee hebt, spijtig voor jou, leer er mee leven.

hamac 25 juni 2014 07:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 7210960)

Inderdaad. En stuk voor stuk hebben ze daar allemaal sinds hun jeugd voor moeten knokken.

vlijmscherp 25 juni 2014 07:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 7210970)
Inderdaad. En stuk voor stuk hebben ze daar allemaal sinds hun jeugd voor moeten knokken.

daarom niet allemaal natuurlijk, maar het belangrijkste is dat ze even zeer Belg zijn, of sommigen Vlaming, als een Courtois, De Bruyne of Mertens.

Miauw! 25 juni 2014 07:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 7210960)

Ze zijn zelfs allemaal hier geboren (behalve Vanden Borre, denk ik).

vlijmscherp 25 juni 2014 07:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! (Bericht 7210978)
Ze zijn zelfs allemaal hier geboren (behalve Vanden Borre, denk ik).

Vanden Borre idd in het toenmalige Zaïre.

alberto 25 juni 2014 07:59

Citaat:

Nog een dikke 14 dagen en dan is het weeral gepasseerd, nog eventjes volhouden en dan wakker worden in een land dat geen regering heeft.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be