![]() |
vraag aan de moderatie
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=508
beste, ik herneem even een opmerking van Manta Citaat:
|
Citaat:
|
Heeft er iemand anders dat ook?
Ik zal eens bij de instellingen piepen en een andere browser gebruiken en zo...;-) |
"Voor het opstellen van forumberichten of berichten aan andere leden zijn er drie soorten tekstverwerkers. De simpelste is een gewoon tekstvak; de meest geavanceerde is een volledige WYSIWYG-tekstverwerker, waarmee je tekst kunt opmaken. De lay-out krijg je meteen op je scherm te zien.
Afhankelijk van de mogelijkheden van je webbrowser kan het zijn dat je niet van al deze opties gebruik kunt maken. Als er zich tijdens het versturen van berichten problemen voordoen, probeer dan een ander type tekstverwerker te gebruiken." Ik krijg maar twee mogelijke tekstverwerkers te zien: misschien hebben jullie nr. 3? Het zou kunnen dat "de meest geavanceerde" ook een autocorrect-functie heeft. |
Mijn god, hoe snel de bende vendelzwaaiers geschoffeerd is. Die hoofdletter is gewoon de correcte spelling, niets meer, niets minder.
|
Citaat:
Het grappige is dat me dit opviel omdat ik altijd belgiƫ met een kleine b schrijf, maar als ik belgium schrijf komt er vanzelf een hoofdletter. Daarom maak ik er maar belgum van. |
|
Citaat:
:rofl: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be