![]() |
Oproep aan de VLD: steek de stekker er in.
Rutten,
kijk naar je programma, kijk naar je kiesbeloften, overloop wat nodig is voor je kiezers, en steek die stekker er in, voor een centrum-rechtse regering met nva, cd&v en mr. Of vertel ons wat je denkt dat het alternatief zal zijn. . |
Ja vld, kijk naar de Vlaamse onderhandelingen... :-D
|
aub, laat OVLD er uit hé.
|
Maar nee, ik begreep Rutten sowieso al niet. Dat ze gewoon mee instappen met hun franstalige collega's en het is gefixed.
|
Citaat:
. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik begrijp wel dat dit moeilijk ligt voor de tjeven, omdat ze intern aan hun acw moeten uitleggen dat ze met twee 'rechtse' partijen in bed liggen. Ik pleit dat de vld de confederale logica aanvaardt, en zich beperkt tot het instappen in een federale regering, zonder te moeten eisen om ook in de Vlaamse regering te stappen. Of moet ik dat filmpje op yt, waar de uitspraken van Rutten opgelijst worden omtrent wat confederalisme wel is, nog eens boven halen. Zoek het misschien zelf, het is ineengestoken door de nva-jongeren. . |
Citaat:
|
Citaat:
Volledig onafhankelijk van de formaties van Vl, Wa, Br, D deelregeringen, vind ik dat de optie nva, mr, vld en cd&v een werkbare formule is. . |
Citaat:
Dat ze het centrum-rechts noemen, terwijl het eigenlijk rechts moet zijn, kan ik nog mee leven. De Walen moeten niet onnodig geschokt worden, zeker niet met de waarheid .. |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.knack.be/nieuws/belgie/n-...mal-95343.html |
Citaat:
|
Citaat:
|
De tsejven spelen smerig dubbel spel zoals altijd... naar de buitenwereld doen alsof ze dewever steunen etc maar nu schieten ze met enkel MR af en sturen ze aan op tripartie.
het is 1 grote komedie. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be