![]() |
wie heeft gelekt?
3 unieke nota's van De Wever verstuurd via koerier.
Toch is deze gelekt naar L'Echo. Wie o wie is die snoodaard? |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Sander Loones
Dat ze per koerier zou verstuurd zijn is dan gewoon maar pro forma. De nota is in digitale vorm verspreid. Het kan natuurlijk zijn dat er per koerier een USB stick of CD-Rom is opgestuurd. Per koerier stuurt men echter meestal enkel afgedrukte en met de hand geparafeerde nota's. De nota die ik op internet heb gevonden is niet met de hand ondertekend. |
Citaat:
en ik dacht ook dat de 'gelekte nota' niet de volledige nota was, maar een samenvatting, of heb ik het nu volledig mis? |
Citaat:
Lutgen misschien? Hij wil voorkomen dat een nieuwe informateur dezelfde coalitie-mogelijkheid gaat onderzoeken. |
Citaat:
|
De PS heeft dat gelekt. Toch vrij duidelijk dacht ik?
|
Citaat:
|
Citaat:
Deze partijen hebben er belang bij om zo snel mogelijk N-VA buiten de deur te zetten en aan te geven dat ook Peeters niet verder moet gaan in deze richting. Voor hen is het een PS regering, of geen regering. In ieder geval een regering zonder N-VA |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Als het door een politieke partij werd gelekt had men dat kunnen aantonen aan de meta-data van het document. Het is een eenvoudige truc. Je stuurt een pdf naar verschillende partijen die identiek maar met verschillende meta-data. Als het document dan op internet komt dan kan je aan de meta-data zien welke versie het betreft. |
Citaat:
|
Citaat:
Als je beschikt over het originele Word document en de nodige software is het een fluitje van een cent. Voor zover ik weet is enkel de PDF versie van de nota terug te vinden op internet en niet het originele Word document. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be