Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Als vrouwen de baas zijn... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=20407)

Het Skill Effect 20 september 2004 17:10

Als vrouwen de baas zijn...

Stel je toch eens voor dat de vrouwen het nu echt voor het zeggen hadden op onze planeet. Dat zou betekenen dat onze wereld zoals wij die nu kennen er dus heel anders uit zou komen te zien.

Er zullen aangepaste parkeerplaatsen zijn voor vrouwen , en bij iedere benzinepomp kan je stoppen voor wat vrouwen het hoognodige noemen. De autozaken met de mooiste automodellen zoals wij die nu kennen zullen verdwijnen , en evenals de snelheidsmeter op het dashboard. De ikea doe-het-zelf handleidingen worden speciaal voor vrouwen gemaakt. Die irritante paperclip van MS Office zal zijn irritante gedrag aan jou wensen aanpassen. De toilet bril krijgt een metamorfose. Het gereedschap in de doe-het-zelf zaken word aangepast .. en bowlen zal nooit meer het zelfde zijn....

Jan V. 20 september 2004 18:18

Ge-wèl-dig!

Tzuvar Raemborr 21 september 2004 07:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan V.
Ge-wèl-dig!

Pure horror, ja!

Fireball 22 september 2004 20:59

hahaha ^^ loooooooooooool

Sunshine 23 september 2004 21:19

Vrouwen aan de macht ? Enkel als het Aufseherinnen zijn.

Musketo 23 september 2004 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Vrouwen aan de macht ? Enkel als het Aufseherinnen zijn.

Droom verder.

Sunshine 23 september 2004 21:22

En als het geen Aufseherinnen zijn, geen vrouw aan de macht, maar wel in m'n bed (op voorwaarde dat ze bloedmooi zijn uiteraard zoals in de Playboy).

doggy 23 september 2004 21:29

Citaat:

En als het geen Aufseherinnen zijn, geen vrouw aan de macht, maar wel in m'n bed (op voorwaarde dat ze bloedmooi zijn uiteraard zoals in de Playboy).

ik vrees dat je nooit iets tastbaarders dan de playboy in je bed zult krijgen met zo'n praat.
;-)

Musketo 23 september 2004 21:44

Citaat:

En jij was van mening dat enkel sommige moslims hun vrouw als een vod behandelen? Nu jij zal nooit de kans hebben als je openingszinnen een gelijkwaardig niveau hebben als dit. En dan heb ik het nog niet over je nazi rommel. 'k Denk niet dat vrouwen daar echt voor vallen...Bloedmooi staat trouwens niet gelijk aan blond en dikke tieten.
Eerder iemand als Liv Tyler bv.

Sunshine 23 september 2004 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
En jij was van mening dat enkel sommige moslims hun vrouw als een vod behandelen? Nu jij zal nooit de kans hebben als je openingszinnen een gelijkwaardig niveau hebben als dit. En dan heb ik het nog niet over je nazi rommel. 'k Denk niet dat vrouwen daar echt voor vallen...Bloedmooi staat trouwens niet gelijk aan blond en dikke tieten.
Eerder iemand als Liv Tyler bv.

Heb nergens hier (of zelfs elders) een vrouw als een vod behandeld. Als de liefde bedrijven met een mooie vrouw voor jou gelijk staat aan "als een vod behandelen" tja ... waarschijnlijk ben je nog een gefrustreerde maagd ? :-D
En heb hier nergens een definitie gegeven voor zover ik weet van wat ik als bloedmooi beschouw ? Uiteraard is er meer dan louter blond en dikke tieten om een vrouw knap te vinden.

Sunshine 23 september 2004 23:11

En by the way, ik ken meisjes die het Nazisme cool vinden en zelfs allochtonen met plezier uitschelden.
Trouwens, denk je dat m'n kinderen er vanzelf zijn gekomen ... zomaar plotseling van de ene seconde op de andere seconde ? I don't think so !

Sunshine 23 september 2004 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doggy
ik vrees dat je nooit iets tastbaarders dan de playboy in je bed zult krijgen met zo'n praat.
;-)

Ik vrees voor jou van niet 8)

doggy 23 september 2004 23:37

Citaat:

Ik vrees voor jou van niet 8)

we hebben een winnaar!

"meest snedige en gevatte repliek sinds 00u13"

ingenious 24 september 2004 03:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doggy
we hebben een winnaar!

"meest snedige en gevatte repliek sinds 00u13"

hij had het waarschijnlijk over zijn plastieke pop, blond met blauwe ogen hé ;-)

Jan V. 24 september 2004 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
hij had het waarschijnlijk over zijn plastieke pop, blond met blauwe ogen hé ;-)

Uitgeknipt uit de Playboy? :rofl:

nou nou 24 september 2004 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan V.
Uitgeknipt uit de Playboy? :rofl:

En dan zijn arische lul snijden aan de nietjes :rofl:

Jan V. 24 september 2004 10:21

Ik las: "aan de mietjes", wat op zich ook wel hilarisch is natuurlijk. :rofl:

Suits You, Sir! 24 september 2004 11:32

Citaat:

Hahaha schitterend
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Stel je toch eens voor dat de vrouwen het nu echt voor het zeggen hadden op onze planeet. Dat zou betekenen dat onze wereld zoals wij die nu kennen er dus heel anders uit zou komen te zien.

Er zullen aangepaste parkeerplaatsen zijn voor vrouwen , en bij iedere benzinepomp kan je stoppen voor wat vrouwen het hoognodige noemen. De autozaken met de mooiste automodellen zoals wij die nu kennen zullen verdwijnen , en evenals de snelheidsmeter op het dashboard. De ikea doe-het-zelf handleidingen worden speciaal voor vrouwen gemaakt. Die irritante paperclip van MS Office zal zijn irritante gedrag aan jou wensen aanpassen. De toilet bril krijgt een metamorfose. Het gereedschap in de doe-het-zelf zaken word aangepast .. en bowlen zal nooit meer het zelfde zijn....

Musketo 24 september 2004 17:11

Citaat:

Heb nergens hier (of zelfs elders) een vrouw als een vod behandeld. Als de liefde bedrijven met een mooie vrouw voor jou gelijk staat aan "als een vod behandelen" tja ... waarschijnlijk ben je nog een gefrustreerde maagd ? :-D
En heb hier nergens een definitie gegeven voor zover ik weet van wat ik als bloedmooi beschouw ? Uiteraard is er meer dan louter blond en dikke tieten om een vrouw knap te vinden.

Een vrouw decimeren tot een lustobject staat bij mij gelijk aan ' behandelen als een vod ' ja. Het is trouwens niet je eerste vrouw onvriendelijke uitspraak.
Ik heb geen problemen met mijn maagd zijn. Jij duidelijk wel met je ' wil wel maar kan niks krijgen ' houding...

Musketo 24 september 2004 17:15

Citaat:

En by the way, ik ken meisjes die het Nazisme cool vinden en zelfs allochtonen met plezier uitschelden.
Hahahahahahahaha ,dit is één van de zieligste dingen die ik van mijn leven gelezen heb.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be