![]() |
lol: Bracke in pole position als voorzitter Kamer
http://www.tijd.be/nieuws/politiek_e...ORNING_COMMENT
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al eens geteld hoeveel parlementairen een kramp in hun teelballen krijgen, als ze daar van voor een nva-er zien zitten ? Alleen daarvoor ... !!! . |
Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
Laat u maar verder afrippen door uw vrienden communistische Stalin bloedzuigers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het verbaast me eerlijk gezegd dat een gecertificeerde trol daarvan opkijkt tenzij het ook een eigengereide manier van spellen is en je problemen hebt met de letter t, drol? |
Citaat:
Uw seksuele voorkeur kennen we sinds u in een andere draad uit de kast bent gekomen, net als uw geliefkoosd ochtendritueel waarmee u, mits goed in beeld gebracht, nog een aardig zakcentje mee kan verdienen. Het valt bovendien op dat u graag verwijst naar Vlaams-nationalisten als "Vlaems-nazionalisten". Ik ben er zeker van dat u dat niet doet uit rancune of pesterij ten aanzien van Vlaams-nationalisten, men moet tenslotte van het goede in de mensen uitgaan, maar als beschermer van de rechten van bestaande en onbestaande (bevolkings)groepen, is het niet al te ver gezocht dat u ook onbestaande verbanden ziet die anderen niet zien. Op zich is dat onschuldig, ware het niet dat u dit geval een verband ziet met historische feiten waarbij enige voorzichtigheid toch aangewezen is. Zoniet dreigt u de zwaarwichtigheid van deze historische feiten te converteren in een pluimgewicht met de massa van het licht. Nu op zich hoeft u zich hiervoor niet te schamen, aangezien u prominenten tot uw gezelschap kan rekenen, met niet in het minst een ex-president van Iran. |
Citaat:
|
Nobody cares, en ik al zeker niet.
|
Ik trek het me wel aan, die verkiezing van de tijdelijke voorzitter.
En ik hoop dat ze het rechtstreeks uitzenden op tv. Maar dat zal wel niet. Dit pleziertje wordt ons niet gegund. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U achter deze beroemdheid verschuilen om deze bijkomende handicap trachten te verdoezelen is op zijn minst een zwaktebod. Het valt me trouwens ook op dat u haast elk bericht, hoe weinig karakterstekens het ook mag tellen, steeds moet wijzigen. Kent u de uitdrukking 'first think, then do'? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be