![]() |
Geen koper voor zeldzame Stradivarius
Geen koper voor zeldzame Stradivarius
https://yahoo.skynet.be/nieuws/showb...e-stradivarius Blijkbaar geen geïnteresseerde ???? Wel een mooi prijsje ![]() Goeiemorgen , wat nu ???? 8O |
Citaat:
Maar, wie geeft daar in huidige tijden nog geld aan, niemand 8O Hoe komt dat? Tijden veranderen in de zin van dat die nieuwe garde mensen zich daar allemaal niet meer met bezig houden om van hun huis een 'museum' te maken. (museum maken van: alle 'oude' dingen/zaken/antiquariaat verworven uit erfenissen/giften maar lukraak te gaan opstapelen, de emotionele band aan wie of wat dan ook hoog in het vaandel dragende ... ) De nieuwe garde mensen heeft in zijn/haar woning maar het hoogstnodige staan en verder geven ze hun geld uit aan snoepreisjes/nieuwe wagen/kleding/andere luxeartikelen, waar uiteindelijk totaal niets mis met is. Kan best zijn dat ik dat weer totaal verkeerd zie maar toch. Gehuwde heren zullen nooit overgaan tot het kopen van een Stradivarius daar zij al een 'eerste viool' in huis hebben 'rondlopen'. ![]() Iemand die nog geld uitgeeft aan antiek, nee toch? Wat dan weer niet belet dat er prachtige dingen bij zijn. Bargain Hunt Get-Back Design Catawiki ![]() |
Citaat:
-Een kunstmaecenas uit Montreal. -Een onbekende op een liefdadigheidsverkoop ten voordele van Fukushima. -Een Engelse violist. -... Check dus liever eens voor ge hier onnozelheden post. |
Citaat:
![]() Ik vond mijn tekst best goed.:-P |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be