![]() |
Mieke Van Hecke beukt in op N-VA: "Wij geven ook de zwakkeren een stem"
Bron
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Zo gezegd voor de zwakkeren en de minder bedeelden in de samenleving, maar in werkelijkheid voor hun Eigen previleges die wel eens op de helling zouden komen te staan. |
Las ik juist een artikel in een krant dat blokletterde:
Citaat:
Voor haar pensioen wil die echt de boel nog eens deftig op stelten zetten zo precies? :roll: Een tekst: Citaat:
Zou je niet zeggen anders want het zit er daar vol van. 8O Hoe zit dat met het geloof vraag je u dan af :? |
Maar beukte Mieke ook zo hard tegen die onnozele boterhammentaks?
Das wel sociaal zeker? |
Dat ze wat op haar gitaar gaat spelen.
|
Citaat:
Nuja, gezellig ... een bomma is ze zeker. |
Citaat:
|
Mieke Van Hecke won in september 2013 de antipestprijs voor haar non-beleid
http://www.antipestteam.be/ |
Citaat:
Mieke Van Hecke heeft in het algemeen nogal veel tunnelvisie. Non-beleid kan ook gelezen worden : het beleid van een non. In haar geval gaat dat op ! En minister Smet, da's dienen dat - zichzelf daarop gevraagd - alle problemen opgelost heeft, maar als puntje bij paaltje komt lijkt er geen enkel probleem opgelost. |
Dat die oude tang haar prioriteiten eens bijstelt:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140627_01157404 Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hetzelfde geldt voor de niet-zwakken trouwens |
Citaat:
Dus: het tegendeel van wat jij mij en mijn partij in de schoenen wilt schuiven. Kijk maar eens naar prinske debiel-hij-kan-het-niet-hé : zo zwak en toch zoveel moeite in gestoken. En nu,met 36 raadgevenden om hem heen, lijkt hij de schijn te kunnen ophouden dat hij het wel zou kunnen. De oude tang voert haar functie van baas van het kalotenonderwijs niet uit; ze voert nog steeds de tsjevenpolitiek uit zoals ze voor haar aanstelling Vlaams volksvertegenwoordigster was. . |
Citaat:
|
Ze misbruiken de zwakkeren om zichzelf schaamteloos te verrijken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoewel, waar & hoe hadden ze dan die stiel moeten leren? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be