Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   De Nederlandse Single ontevreden over seksleven... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=20422)

Chipie 20 september 2004 21:28

De Nederlandse Single ontevreden over seksleven...

Citaat:

De Nederlandse single heeft weinig seks en is daar niet blij mee. Dat blijkt uit een maandag gepubliceerde enquête van het online magazine MVlife onder duizend abonnees.

Van de ondervraagden erkent 46 procent dat zijn of haar seksleven slecht of matig is. Slechts 18 procent van de mannen en 15 procent van de vrouwen noemt het seksleven goed.

One-night-stand

Veel seks hebben de alleenstaanden niet. Van de vrouwen geeft 44 procent aan dat zij geen seksleven heeft en datzelfde geldt voor ongeveer 33 procent van de mannen. Ook van veel wisselende, losse contacten is geen sprake. Nog geen 4 procent van de mannen en 1 procent van de vrouwen heeft regelmatig een one-night-stand.

Beeldvorming

De respondenten zijn niet alleen ontevreden over hun seksleven, maar ook over de beeldvorming over singles in de media. Bijna de helft van de vrouwen en 33 procent van de mannen vindt dat er te veel aandacht wordt besteed aan de combinatie alleenstaande en een zorgeloos, spannend seksleven.
http://www.nu.nl/news.jsp?n=413045&c=122
Zou het met de Vlaamse Single beter gesteld zijn (en daar bedoel ik niet de Antwerpse Singel mee)?...

Mambo 20 september 2004 23:34

m z bbs zkt vr slnk tt 45 j mt of zndr mdw v echtg. om rglmt pamlke t drnkn

TomT 21 september 2004 04:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Zou het met de Vlaamse Single beter gesteld zijn (en daar bedoel ik niet de Antwerpse Singel mee)?...

Een Vlaamse man die niet single is heeft het al moeilijker dan dat, dus laat staan dat het met de single man beter gesteld is.

circe 21 september 2004 05:31

Ik ben van Antwerpen.

JoeQpublic 21 september 2004 09:05

Citaat:

Zou het met de Vlaamse Single beter gesteld zijn?

glorietijd van Danny Fabry en Bart Kael lijkt me voorbij te zijn, alleen Helmut Lotti en Will Tura verkopen nog een beetje.

VlaamseBelg 21 september 2004 09:58

Mijn broer heeft ooit zijn vriendin aan de deur gezet met de melding: "ik heb meer sex als vrijgezel als met u". ;-)

Als man kan je niet alles hebben, én een vriendin/vrouw én een sexleven. Gelukkig zijn er minaressen die komen en (al even gelukkig) ook gaan.:twisted:

Lees verder voor een hevige reactie van een vrouw... :-)

dejohan 21 september 2004 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseBelg
Mijn broer heeft ooit zijn vriendin aan de deur gezet met de melding: "ik heb meer sex als vrijgezel als met u". ;-)

Als man kan je niet alles hebben, én een vriendin/vrouw én een sexleven. Gelukkig zijn er minaressen die komen en (al even gelukkig) ook gaan.:twisted:

Héhé.

Grappige is: de reactie blijft uit.

VlaamseBelg 21 september 2004 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Héhé.

Grappige is: de reactie blijft uit.

Je moet hier tegenwoordig erg goed opletten wat je zegt of je tekst wordt vervangen door een *KNIP*. :-)

Marco 21 september 2004 15:33

Citaat:

Die zal nu even niet kunnen antwoorden want die heeft een one day stand. :)

jules 21 september 2004 16:04

Citaat:

Die zijn nog aan het bekomen van de forum gang bang ?

Horus 21 september 2004 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo

lst alln mr Grmbrgn:-)

Peace 21 september 2004 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo

Gij vindt bier belangrijker dan sex?

Peace 21 september 2004 17:26

[size=4]Het mooiste aan getrouwd zijn is dat je dan vreemd kan gaan.[/size]

Mambo 21 september 2004 19:56

politieker zkt vr om smn t vrgadrn n 20 u. Strcke drscode aub. (kan afgehaald worden met limo)

heet-manneken 22 september 2004 20:34

Citaat:

Citaat:
De Nederlandse single heeft weinig seks en is daar niet blij mee. Dat blijkt uit een maandag gepubliceerde enquête van het online magazine MVlife onder duizend abonnees.

Van de ondervraagden erkent 46 procent dat zijn of haar seksleven slecht of matig is. Slechts 18 procent van de mannen en 15 procent van de vrouwen noemt het seksleven goed.

One-night-stand

Veel seks hebben de alleenstaanden niet. Van de vrouwen geeft 44 procent aan dat zij geen seksleven heeft en datzelfde geldt voor ongeveer 33 procent van de mannen. Ook van veel wisselende, losse contacten is geen sprake. Nog geen 4 procent van de mannen en 1 procent van de vrouwen heeft regelmatig een one-night-stand.

Beeldvorming

De respondenten zijn niet alleen ontevreden over hun seksleven, maar ook over de beeldvorming over singles in de media. Bijna de helft van de vrouwen en 33 procent van de mannen vindt dat er te veel aandacht wordt besteed aan de combinatie alleenstaande en een zorgeloos, spannend seksleven.
http://www.nu.nl/news.jsp?n=413045&c=122

Zou het met de Vlaamse Single beter gesteld zijn?...

Als hij niet zo gierig is als de gemiddelde Nederlander kan hij zich misschien een "real doll" aanschaffen (www.realdoll.com).

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be