![]() |
veelgebruikt argument
van belgicisten is:
wat is het verschil met de geldstroom van Vlaanderen naar Wallonië met die van bijvoorbeeld Antwerpen naar Limburg. Moet Antwerpen dan ook onafhankelijk worden? Heb ooit is op een forum een ganse uitleg gelezen van wat het verschil was, uitgelegd in verschillende punten, die mij zeer duidelijk en onderbouwd was, maar kan deze nergens terugvinden. Weet er iemand waar ik dit kan terugvinden, of kan er iemand gewoon het verschil typen alvast bedankt |
Citaat:
Zet dat ook maar in dat artikel dat je in dat rioolbladje gaat schrijven. Of vergis ik me? |
[quote=Yann]
Citaat:
Jo erens: Da wo ich gebouren ben Wo min ouwers hoes nog sjteet De taal die ich toch zo goud ken Wo ich al m'n leven sleet Limburg, Limburg alleen Da geet niks bouven Zo ist er maar een Es min oud Liburg, Limburg alleen Da geet niks bouven Zo ist er maar een Citaat:
Wie gaat er wát schrijven in De Morgen? |
Kom nou, moest ik voor dat 'rioolbladje' (?) schrijven dat meer lezers heeft dan uw partijtje kiezers, zou ik wel zelf het antwoord op mijn vraag kennen. Mijn naam verwijst naar de mooiste stad van Vlaanderen ,op Brugge na dan misschien, waar het Blok 30% haalt :)
|
Citaat:
Ten tweede kunnen we uw argument ook evengoed omdraaien: waarom zou de EU een federale unie moeten zijn, en geen unitaire? |
Het gaat hem niet over de geldstromen zichzelf. Het gaat om de misbruiken in Wallonië ten eerste en de misbruiken die niet aangepakt worden ten tweede.
Hierbij zijn de verzwarende omstandigheden, dat het oogluikend wordt toegestaan en zelfs goedgekeurd, want het is toch maar met het geld van Vlaanderen. Indien er in Limburg misbruiken zouden zijn, kunnen deze op tegenwerking rekenen en niet op goedkeuring. |
Citaat:
|
Citaat:
[size=1]vlamingen flamingant vlamingen op irma laplasse verreyken afslagen vrouw houzee vlaams blok nva n-va nv-a n-va filip dewinter geert bourgeois van hecke staf de clercq annemans verstrepen morel vlaemsch collaboratie cordon sanitaire brussel halle vilvoorde jan van den berghe knuppel tantist sieg heil landverraad onafhankelijk separatisten separatisme geldstromen wallonië vuile walen eigen volk eerst hand in hand naar eigen land vnv vnj voorpost de vlag nsjv belgie barst vl vlaamse vlaemsche vlaanderen vlaenderen flandern[/size] |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
'Doet er niet toe, X is een feit, X niet.' Meneer is blijkbaar een oerconservatieveling. Als men die mentaliteit had in de prehistorie had ik nu niet hier met u zitten discussiëren. Hiermee is wel duidelijk dat het streven naar een vlaamse staat vooruitstrevend is. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is ook het geval bij u. Laten we voor u hopen dat er meer belgiscisten zijn dan dat er mensen op uw partijtje stemmen. |
Citaat:
Daar wordt juist het meest gefraudeerd in de horeca ! |
Citaat:
Of eens te meer de natte vinger van de doorluchtige leider aller belgicisten en voorzitter voor het leven van de Blubberclub, Hans I de Grote? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je hoeft er zelfs niet verder voor te kijken dan dit forum. Communautaire Discussies. Hans1, Yann, Tacitus. |
Citaat:
dit cijfers is al bevestigd door 3 onderzoeken. ivm de populariteit van het unitarisme kan ik maar één cijfer noemen: 5,9% is in Vlaanderen voorstander van unitarisme , onderzoek 1996. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be