Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Ambtenarenpensioenen juli zijn gestort (https://forum.politics.be/showthread.php?t=204286)

demonen 2 juli 2014 12:19

Ambtenarenpensioenen juli zijn gestort

Maar de regering betaalt zijn rekeningen niet meer!

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...facturen.dhtml

Raf 2 juli 2014 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demonen (Bericht 7220069)
Maar de regering betaalt zijn rekeningen niet meer!

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...facturen.dhtml

Zolang de pensioenen en de lonen maar gestort worden. Dat is het belangrijkste. Al de rest kan wachten.

Savatage 2 juli 2014 12:39

Valt dit niet onder spam of flooding? Elke dag een nieuw onderwerp over ambtenarenpensioenen ... Er zijn toffere onderwerpen hoor.

Kaaskoppie 2 juli 2014 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 7220087)
Valt dit niet onder spam of flooding? Elke dag een nieuw onderwerp over ambtenarenpensioenen ... Er zijn toffere onderwerpen hoor.

zoals Immigratie

LETSPANIC 2 juli 2014 12:51

Liefst het tegenovergestelde! :?

Savatage 2 juli 2014 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaaskoppie (Bericht 7220096)
zoals Immigratie

Dat is 1 groot onderwerpen met duizenden subonderwerpen over (er is zelfs een apart forumgedeelte voor). Ambtenarenpensioenen (en de klaagzang erover) is slechts 1 onderwerp apart.

Kaaskoppie 2 juli 2014 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 7220115)
Dat is 1 groot onderwerpen met duizenden subonderwerpen over (er is zelfs een apart forumgedeelte voor). Ambtenarenpensioenen (en de klaagzang erover) is slechts 1 onderwerp apart.

ik vind het best interessant,ambtenaren topics

als het jou niet aanstaat,kan je het gewoon negeren of niet lezen

De schoofzak 2 juli 2014 13:25

Mijn ambtenarenpensioen wordt nu sedert enige tijd niet meer gestort op de voorlaatste werkdag van de maand, maar op de laatste werkdag van de maand.

Dat is schandalig, want als er maar voor één dag iets misloopt, dan zitten ze al één dag voorbij de wettelijke termijn dat ze mij moeten betalen.
Niks reserve meer dus.

Je ziet meteen dat ze absoluut geen respect hebben voor ons.

En toch is de titel verkeerd.
Ik word achteruit betaald. Het is mijn pensioen van juni dat betaald werd op 30 juni.

.

demonen 2 juli 2014 13:29

Dat de pensioenhervorming van de regering-Di Rupo moeilijk kan beschouwd worden als het alfa en omega blijkt bijvoorbeeld uit de veranderingen voor het ambtenarenpensioen. Hun pensioen wordt nu berekend op de laatste 10 in plaats van de laatste 5 jaar, terwijl de referentie in de privésector nog altijd 45 jaar is. Bovendien geldt de herberekening niet voor de ambtenaren die nu al ouder zijn dan 50 jaar en zijn er tal van uitzonderingen (rijdend personeel NMBS, leger, politie,...).

Op Actua TV zegt Ivan Van De Cloot : indien de mensen uit de privésector vandaag geïnformeerd worden over de gunstige berekeningsvoorwaarden voor ambtenarenpensioenen en dat ze zelf bestolen worden en niet eens de helft van een ambtenarenpensioen krijgen dan breekt er morgen een burgeroorlog uit.

Boduo 2 juli 2014 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7220131)
Mijn ambtenarenpensioen wordt nu sedert enige tijd niet meer gestort op de voorlaatste werkdag van de maand, maar op de laatste werkdag van de maand.

Dat is schandalig, want als er maar voor één dag iets misloopt, dan zitten ze al één dag voorbij de wettelijke termijn dat ze mij moeten betalen.
Niks reserve meer dus.

Je ziet meteen dat ze absoluut geen respect hebben voor ons.

En toch is de titel verkeerd.
Ik word achteruit betaald. Het is mijn pensioen van juni dat betaald werd op 30 juni.

.

Juist ! Een kennis van ons zegt identiek hetzelfde.
Demonen is een boosaardige, moedwillig negatieve vent.

Boduo 2 juli 2014 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demonen (Bericht 7220140)
Dat de pensioenhervorming van de regering-Di Rupo moeilijk kan beschouwd worden als het alfa en omega blijkt bijvoorbeeld uit de veranderingen voor het ambtenarenpensioen. Hun pensioen wordt nu berekend op de laatste 10 in plaats van de laatste 5 jaar, terwijl de referentie in de privésector nog altijd 45 jaar is. Bovendien geldt de herberekening niet voor de ambtenaren die nu al ouder zijn dan 50 jaar en zijn er tal van uitzonderingen (rijdend personeel NMBS, leger, politie,...).

Op Actua TV zegt Ivan Van De Cloot : indien de mensen uit de privésector vandaag geïnformeerd worden over de gunstige berekeningsvoorwaarden voor ambtenarenpensioenen en dat ze zelf bestolen worden en niet eens de helft van een ambtenarenpensioen krijgen dan breekt er morgen een burgeroorlog uit.

Wel, wel, wel, morgen draait de wereld andersom !

Demper 2 juli 2014 13:39

Organiseer de actieve opsporing van ambtenaren.

Sluit de ambtenaren op en HALVEER hun pensioenen.

demonen 2 juli 2014 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7220164)
Organiseer de actieve opsporing van ambtenaren.

Sluit de ambtenaren op en HALVEER hun pensioenen.

Bull shit!
Wij wensen RECHTVAARDIGHEID VOOR IEDEREEN EN NIET VOOR EEN SELECT GROEPJE.

buitenlander 2 juli 2014 14:18

Echt sommige zouden beter wat water bij hun azijn doen hé.
Ge kiest ervoor om wel of niet ambtenaar te worden. Als ge denkt dat het zo plezant is en zo goed is betaald waarom gaat ge er dan zelf niet voor?

demonen 2 juli 2014 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door buitenlander (Bericht 7220226)
Ge kiest ervoor om wel of niet ambtenaar te worden. Als ge denkt dat het zo plezant is en zo goed is betaald waarom gaat ge er dan zelf niet voor?

Iedereen ambtenaar zoals Noord-Korea!

buitenlander 2 juli 2014 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demonen (Bericht 7220227)
Iedereen ambtenaar zoals Noord-Korea!

Nee, ik heb bewust gekozen voor niet in de ambtenarij te gaan.
Maar ik krijg dan ook geen zure oprisping bij het horen van hun pensioen voorwaarden.

fred vanhove 2 juli 2014 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demonen (Bericht 7220140)

Morgen een burgeroorlog in België :lol::lol:......??? Werd er dan onterecht een strafschop gefloten tegen de Belgen ?? :evil:
Behalve voor wat voetbal en een Ronde van Vlaanderen komt de Belg niet meer uit zijn zetel.En als hij dan eens buitenkomt kijkt hij nauwelijks op want te fel in de weer met zijn I Pad !

fred vanhove 2 juli 2014 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demonen (Bericht 7220222)
Bull shit!

Als je gaat voor rechtvaardigheid gaat en de Rode Ridder wil spelen zal je tot in de eeuwigheid uw bezigheid hebben

fox 2 juli 2014 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door buitenlander (Bericht 7220226)

Ik wordt geen ambtenaar om diverse redenen. 1 daarvan is dat ze hun pensioeneieren in 1 mandje leggen. Een mandje in de handen van een partner die in het verleden al meermaals onbetrouwbaar gebleken is. Je moet eigenlijk goed gek zijn om te denken dat je binnen 20 jaar dat beloofde pensioen gaat krijgen. Je verdient dus beter nu wat meer in een job die wel verrijkend en uitdagend is zodat je zelf iets langs de kant kan zetten voor later.

Demper 2 juli 2014 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demonen (Bericht 7220222)
Bull shit!

Doordat ik de harde boodschap verkondig, kan jij de matige brengen en zo zullen de mensen u minder beschimpen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be