Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Unizo eist verbieden Voka (https://forum.politics.be/showthread.php?t=204313)

Nar 3 juli 2014 00:24

Unizo eist verbieden Voka

Naar aanleiding van de eis van Voka om het WK stop te zetten eist Unizo een verbod op Voka. Volgens Unizo is het WK een reddingsboei voor vele horecazaken en kleinhandelaars. De eisen van de werknemers zijn volgens hun dan ook ongehoord. En niet enkel de eis om het WK stop te zetten doet alarmen afgaan bij de leden van Unizo. De almaar strengere eisen van de werkgevers aan werknemers op vlak van kennis, concentratie en flexibiliteit zorgen ervoor dat de horeca het alsmaar moeilijker krijgt. Mensen drinken na het werk steeds minder punten of zijn te moe om te gaan shoppen. Als Voka niet gaat beginnen milderen ziet het er slecht uit voor zo'n 40 % van de horeca zaken. Unizo stelt ook nog voor om het WK vanaf 2015 twee maal per jaar te organiseren.

Raf 3 juli 2014 05:24

Koeien en kalveren aub!

De schoofzak 3 juli 2014 12:15

Dit is een tweede bericht in dezelfde trend.

Denkt de draadopstarter dat zo'n lulkoek thuis hoort in dit forum ? Zelfs niet in k&k !!

.

Nar 3 juli 2014 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7221222)

Denkt de draadopstarter dat zo'n lulkoek thuis hoort in dit forum ? Zelfs niet in k&k !!

.

Ik zou ook opstellen kunnen schrijven over hoe de werknemer steeds meer tot een perfecte slaaf gekneed wordt, over die evolutie, van beheersing van tijd, de 24 uurs economie, het werken ook als we eigenlijk al genoeg hebben, ... of over waarom en hoe de horeca verandert, ... mocht ik dat al kunnen dan krijg je hier toch enkel didn't read beeldjes als antwoord dus maak ik gebruik van een andere stijl. Ze ligt u niet. Kan ik in komen. Uw belachelijke insinuerende titels liggen me ook niet maar ik zaag daar niet over.

Libro 3 juli 2014 19:04

Ik eis een verbod op werkgeversorganisaties! ;-)

manta 3 juli 2014 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 7221563)
Ik eis een verbod op werkgeversorganisaties! ;-)

Ja, weg met die werkgevers...:evil:

Marie van de koster 3 juli 2014 20:18

:| Ik eis dat verbod ook.

Raf 3 juli 2014 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nar (Bericht 7221406)
Uw belachelijke insinuerende titels liggen me ook niet maar ik zaag daar niet over.

Daar heb je dan ook weer een punt!

Vlad 5 juli 2018 08:36

lol

Dadeemelee 5 juli 2018 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nar (Bericht 7220906)
Naar aanleiding van de eis van Voka om het WK stop te zetten eist Unizo een verbod op Voka. Volgens Unizo is het WK een reddingsboei voor vele horecazaken en kleinhandelaars. De eisen van de werknemers zijn volgens hun dan ook ongehoord. En niet enkel de eis om het WK stop te zetten doet alarmen afgaan bij de leden van Unizo. De almaar strengere eisen van de werkgevers aan werknemers op vlak van kennis, concentratie en flexibiliteit zorgen ervoor dat de horeca het alsmaar moeilijker krijgt. Mensen drinken na het werk steeds minder punten of zijn te moe om te gaan shoppen. Als Voka niet gaat beginnen milderen ziet het er slecht uit voor zo'n 40 % van de horeca zaken. Unizo stelt ook nog voor om het WK vanaf 2015 twee maal per jaar te organiseren.

:thumbsup:

Libro 5 juli 2018 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7221222)

.

Hij is dan ook niet verder geraakt dan burgemeester :lol:.

droge humor kassa404 5 juli 2018 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nar (Bericht 7220906)
...
Mensen drinken na het werk steeds minder punten
...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 7221692)
Daar heb je dan ook weer een punt!

schol ! :drinking:

Dadeemelee 6 juli 2018 08:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8753045)
Hij is dan ook niet verder geraakt dan burgemeester :lol:.

Een politieke afrekening zeg ik u! :-P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be