![]() |
werklozen thread
Boeh onlangs weer 12 sollicitaties verzonden! En morgen vlieg ik er weer in. Wie nu nog beweert dat werkzoekenden lui zijn, beweert nonsens! :-P !
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoiets? :roll: Geagte heer, Ik wouw graag solisieteren naar de baan van sekretarese die ik in het kraantje heb gesien. Ik can errug snel tiepen met één finger en kan een bietje tellen. Ik denk dat ik wel goet de teelevoon kan opneme en ik weet goet om te gaan met mense. Ja mense reeageren errug goet op mijn. Ik soek dus een baan als secreetaresse, maar het moet nie te gekompli? gekomlis moelijk worde. Ik wit dat mij spelling is niet so goet, mar ik krijg wel dinge gregeeld met mijn voorkome. Mijn looon wit ik nog niet, maar dar kunne we het nog over hebbe en u kan nog zegge wat u denk dat ik waart ben. Ik kan direkt starten. Bij vorbat dangk voor u antwoortd. Hoppenlijk ben ik uw beste solicitand. Met vrientelijk greot, Kelly PS : Omda mijn Cuuurikuluum Vithee een beetje kord is heb ik een foto bijgeslote van mijn laadste baan ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
12 sollicitaties op 4 �* 5 maanden is inderdaad puik werk. |
Langdurig werkelozen moeten onmiddellijk van alle financiële steun worden afgesneden en/of gedwongen worden om laagbetaalde knelpuntjobs aan te nemen zoals straten vegen, standbeelden opblinken, kauwgum van de voetpaden verwijderen, onkruid wieden, gaan wandelen met gehandicapten, aan de band staan, hondenpoep ruimen, klaar staan met een vuilniszak aan op-en afritten om direct vuilnis op te vangen die bestuurders weggooien, huizen schilderen om zodoende buurten op te vrolijken, hangjongeren wegjagen, parkeerretibuties uitschrijven, klappen opvangen van mensen die kwaad zijn omdat ze een parkeerretributie hebben gekregen,...
Er zijn te veel mooie jobs voor die mensen om op te noemen. |
![]() Waarom stond die niet in 'Den Tettendraad :?' |
Citaat:
|
Waarom stond die niet in 'Den Tettendraad :?' [/quote]Ze wilde niet... |
Citaat:
Wie weet is één van de jobs die je daar opnoemt je op je lijf geschreven. Waarom die discriminatie? Iedereen zou verplicht moeten worden om een tijdje zo'n job uit te voeren. |
Citaat:
P.S. Als ze solliciteert bij een boomrechtzetfirma, dan zou ze best een andere foto bijvoegen ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be