![]() |
manieren om rijk te worden
We hebben het dan wel over legale manieren hé, dus geen bank overvallen, car jackings, drugs dealen etc. en geen erfenis blabla, (oude) rijke venten trouwen-scheiden ... :lol::lol::lol:
-> Hoe zien jullie een selfmade man/woman (die het helemaal op eigen houtje doet) ? :-) Hoe zien jullie The Belgian Dream? :-) Mijn scenario: Ik zou eerst als loonslaaf gaan werken, een lening afsluiten en dan met de poen in Azië 10 000 balpennen kopen om die dan vervolgens aan zeker het vierdubbele hier verder te verkopen => kassa kassa! ^________________^ hehehehe! goed idee niet? |
Citaat:
... Dan met mijn winst, open ik een Bed & Breakfast in Oost-Europa - het toerisme zit daar in de lift :-) .. Vervolgens breid ik uit en open ik vestigingen in Azië .. Amerika ... ga ik op de beurs ... als Bembilton! :-) tehee! |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Je kan ook in de prostitutie stappen als je er een beetje uitziet.
|
Tussen een legale en illegale aanpak bestaat geen onderscheid. Eerst en vooral oneerlijk zijn en jezelf ontdoen van alle scrupules. En dan kom je er vanzelf.
De enige andere opties om rijk te worden zijn de lotto spelen of een schenking. |
Citaat:
Ik verkoop nml. een strak zakenplan om rijk te worden, voor € 10 000 is het van u, succes gegarandeerd. Interesse? |
![]() |
:::::::
|
Koop een woning op Sicilië voor één euro! knap het op en begin B&B aan de voet van de rommelende Etna:
http://www.italiedavivere.com/cultuu...e-voor-1-euro/ Citaat:
|
Rijk worden heeft vooral met een bepaalde mindset te maken, veel minder met manieren zoeken. Als je er naar moet vragen dan is de kans groot dat je het (nog) niet in je hebt.
|
|
Citaat:
|
Of doe het zoals Gargamel, die verandert ook smurfen in goud.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Roger! En ook: drank, sigaretten en vrouwen. Mee stoppen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be