![]() |
"Wenst u zegeltjes?"
Ik vind dit een slinkse en gemene manier van kassiersters om zo zegeltjes trachten te achterhouden. Er zijn er zelfs die het niet eens vragen :evil:
Niet dat ik ze verzamel ... lolz, maar ik vind het niet kunnen dat men als kassierster ze niet gewoon standaard meegeeft met het kassaticket. Wat denken jullie? :lol: |
Ja normaal zou dat zo moeten zijn inderdaad maar ik heb dat ook al opgemerkt dat ze die soms niet meegeven 'achterhouden' ...
Met die voetbalplaatjes viel dat best op. Die mensen zullen ook kinderen en kleinkinderen hebben zeker :? |
Vroeger smaakten die zegeltjes anders. Het verschil in lijm is ontzettend groot...
Waar is de smaak van de FORTzegeltjes gebleven... :-( Of deden ze er vroeger wel degelijk hier en daar LSD op en was het daarom dat we met plezier de zegeltjes in het boekje plakten voor ons moeder.... 8O |
Citaat:
![]() |
Ik pak er meestal aan als ik aan een andere kassa een schoon madammeke zie staan en dan vraag ik bij het buitengaan "toevallig" of ze mijn zegeltjes moet hebben.
|
Citaat:
In de Aldi & de Colruyt: géén zegeltjes, wel lage prijzen voor goede kwaliteit. |
zolang die kassiersters maar werken voor hun geld. Er zijn wel mensen die dingen uitvinden om niet te moeten werken en toch geld te krijgen, dat is nog 10000 keer erger
|
Citaat:
Denk er eens over na hoe goed het vroeger was... https://www.youtube.com/watch?v=jyJ6BmkS694 Als je er goed over na denkt was het toen net als nu, even rot... Maar dank zij het FORT-zegeltjeslikken konden we het leven beter aan. :-P |
Mijn merk om te likken was VALOIS!
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De kassierster krijgt gewoon de normale opdracht zo weinig als mogelijk zegeltjes weg te geven, het is dus heel normaal dat ze u vraagt of u zegeltjes wenst. Het zou zonde zijn van de winkelier zijn geld dat in de vuilbak beland als u geen zegeltjes gebruikt en ze thuis weggooit.. Mens waar jij je allemaal mee bezig houdt, jij moet dringend eens onder de man mijn gedacht. :-D |
Citaat:
|
:lol:
|
Dubbel
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn kleinzonen gaan reclameren... Enfin,de oudste toch.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be