Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   "Wenst u zegeltjes?" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=204471)

bembem 8 juli 2014 02:15

"Wenst u zegeltjes?"

Ik vind dit een slinkse en gemene manier van kassiersters om zo zegeltjes trachten te achterhouden. Er zijn er zelfs die het niet eens vragen :evil:

Niet dat ik ze verzamel ... lolz, maar ik vind het niet kunnen dat men als kassierster ze niet gewoon standaard meegeeft met het kassaticket.

Wat denken jullie? :lol:

Universalia 8 juli 2014 10:54

Ja normaal zou dat zo moeten zijn inderdaad maar ik heb dat ook al opgemerkt dat ze die soms niet meegeven 'achterhouden' ...

Met die voetbalplaatjes viel dat best op. Die mensen zullen ook kinderen en kleinkinderen hebben zeker :?

manta 8 juli 2014 11:51

Vroeger smaakten die zegeltjes anders. Het verschil in lijm is ontzettend groot...
Waar is de smaak van de FORTzegeltjes gebleven... :-(
Of deden ze er vroeger wel degelijk hier en daar LSD op en was het daarom dat we met plezier de zegeltjes in het boekje plakten voor ons moeder.... 8O

The Paulus Experience 8 juli 2014 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7226693)
Vroeger smaakten die zegeltjes anders. Het verschil in lijm is ontzettend groot...
Waar is de smaak van de FORTzegeltjes gebleven... :-(
Of deden ze er vroeger wel degelijk hier en daar LSD op en was het daarom dat we met plezier de zegeltjes in het boekje plakten voor ons moeder.... 8O

daar zou ik toch wel eens een bewijsje van willen zien

From_Vlaanderen 8 juli 2014 20:40

Ik pak er meestal aan als ik aan een andere kassa een schoon madammeke zie staan en dan vraag ik bij het buitengaan "toevallig" of ze mijn zegeltjes moet hebben.

Boduo 8 juli 2014 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7226377)
Ik vind dit een slinkse en gemene manier van kassiersters om zo zegeltjes trachten te achterhouden. Er zijn er zelfs die het niet eens vragen :evil:

Niet dat ik ze verzamel ... lolz, maar ik vind het niet kunnen dat men als kassierster ze niet gewoon standaard meegeeft met het kassaticket.

Zegeltjes: onnozel gedoe.
In de Aldi & de Colruyt: géén zegeltjes, wel lage prijzen voor goede kwaliteit.

Eduard Khil 8 juli 2014 22:57

zolang die kassiersters maar werken voor hun geld. Er zijn wel mensen die dingen uitvinden om niet te moeten werken en toch geld te krijgen, dat is nog 10000 keer erger

manta 8 juli 2014 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 7227302)
daar zou ik toch wel eens een bewijsje van willen zien

Simpel...;-)

Denk er eens over na hoe goed het vroeger was... https://www.youtube.com/watch?v=jyJ6BmkS694
Als je er goed over na denkt was het toen net als nu, even rot... Maar dank zij het FORT-zegeltjeslikken konden we het leven beter aan. :-P

Supe®Staaf 9 juli 2014 09:39

Mijn merk om te likken was VALOIS!

IanVD 9 juli 2014 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7227421)
zolang die kassiersters maar werken voor hun geld. Er zijn wel mensen die dingen uitvinden om niet te moeten werken en toch geld te krijgen, dat is nog 10000 keer erger

zoals patenten? :p

manta 9 juli 2014 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IanVD (Bericht 7227839)
zoals patenten? :p

En dus ook ambtenaren om die in orde te brengen...

Hoomer 9 juli 2014 13:45

Citaat:

Weer dikke zever van u, die zegeltjes moeten door de winkelier betaald worden hoor, of denk je dat die gratis zijn?
De kassierster krijgt gewoon de normale opdracht zo weinig als mogelijk zegeltjes weg te geven, het is dus heel normaal dat ze u vraagt of u zegeltjes wenst. Het zou zonde zijn van de winkelier zijn geld dat in de vuilbak beland als u geen zegeltjes gebruikt en ze thuis weggooit..
Mens waar jij je allemaal mee bezig houdt, jij moet dringend eens onder de man mijn gedacht. :-D

From_Vlaanderen 9 juli 2014 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 7227846)
Mens waar jij je allemaal mee bezig houdt, jij moet dringend eens onder de man mijn gedacht. :-D

Nu had ik eerst helemaal iets anders gelezen :D

cookie monster 9 juli 2014 19:41

:lol:

Eyjafjallajökull 24 februari 2018 21:55

Dubbel

Dadeemelee 24 februari 2018 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8655404)
Dubbel

Ge moogt uw dubbele Vitaminis aan mij geven :-D

Svennies 24 februari 2018 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8655407)
Ge moogt uw dubbele Vitaminis aan mij geven :-D

Niks van....

Mijn kleinzonen gaan reclameren...

Enfin,de oudste toch....

Dadeemelee 24 februari 2018 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 8655411)
Niks van....

Mijn kleinzonen gaan reclameren...

Enfin,de oudste toch....

:-( ;-)

Svennies 24 februari 2018 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8655426)
:-( ;-)

Hehe,de jongste is nog maar 6 maand...;-)

reservespeler 26 februari 2018 11:49

Citaat:

De dief verwijt de dief dat ...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be