![]() |
De politie zal ons beschermen.
En zeker de jeugdigen onder ons.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...urce=hootsuite Citaat:
|
De burgemeester moet maar beter Nederlands leren.
|
Citaat:
Als ze de man zijn job bij de jeugdbrigade terug geven hebben ze daar alweer een enthousiaste vrijwilliger als er minderjarigen grondig gefouilleerd moeten worden. |
Vorig jaar, op een festival.
Zo een dikke agent pikt mij eruit omdat hij denkt dat ik drugs bijheb. Hij begint aan mijn gat te tasten en ik geef hem een kniestoot tegen zijn neus. Springt er daar opeens 10 man op mij. Wat heb ik nu misdaan? Moet ik mij laten aanranden misschien? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De politie is er niet om ons te beschermen, dat voorrecht komt alleen het regime, de machtigen en de superrijken toe.
|
Ik eis een duidelijke screening van elke politiemedewerker. En het is niet omdat ze DENKEN dat ja drugs bijhebt, dat ze je overal moeten betasten toch?
|
Citaat:
Dus, los van je fobie en je vermoeiende obsessie van alles wat naar politie ruikt, wat heeft de politie hiermee te maken ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ow, ... ik dacht dat flikken ingeënt werden tegen pedofilie.
. |
Moet hier eff........
Ik werd 4 weken geleden in de Lidl door een drugsneger op mijn gezicht geslagen,de directie vond,dat ik niet (VUILE NEGER) mocht roepen !!! tja welkom in de echte wereld !!!!! |
Citaat:
In de Lidl lopen veel drugsverslaafden rond op zoek naar de goedkope Vodka. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoals altijd: racisme kan van 2 kanten komen. Wit tegen zwart en zwart tegen wit.
Maar alleen de witten worden gestraft, want de zwarten zijn altijd slachtoffer. |
Citaat:
|
Citaat:
Er zal wel een logica achter zitten, maar hij ontgaat me. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be