![]() |
Bert Kruismans: "Vlamingen zijn ontzettend arrogant geworden"
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De man heeft ergens wel een punt maar hij ziet het gedeeltelijk verkeerd. Vlamingen zijn dikwijls kleinzielige, laffe en achterbakse mensen. |
Citaat:
|
Kruismans moet natuurlijk er voor zorgen dat hij de Walen wat fleemt. Want hij gaat aldaar toch regelmatig op tournee om het lokale publiek wat te gatlikken.
|
Een pseudo-intellectueel die praat in clichés, vooroordelen en veralgemeningen.
Het is beter dergelijke uitspraken niet te ernstig te nemen. |
Citaat:
|
Bedankt Bert, dag Bert.
|
Citaat:
|
Die clown zou beter zwijgen. Ik ben eens naar een van zijn shows gaan kijken en ik heb niet 1 keer moeten lachen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn vele landen waar zelfmoord ofwel verboden is, ofwel taboe is, en bijgevolg nooit de statistieken behaalt. Denk je dat de zelfmoordcijfers van pakweg Jordanië, Noord-Korea, Singapore, Roemenië, Rusland, India en vele, vele andere landen de werkelijkheid ook maar enigszins benaderen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bron: http://www.observatbru.be/documents/...de.xml?lang=nl De cijfers voor België periode 2006-2009: http://www.vandaag.be/binnenland/585...in-belgie.html In absolute cijfers is Vlaanderen inderdaad koploper in België met 2705. Maar in Wallonië waren het er 2395, relatief gezien zijn dat er dan wel wat meer dan in Vlaanderen. |
Het werd tijd. We hebben lang genoeg onze mond gehouden en gewerkt voor anderen.
|
Hij heeft wel een punt, wordt niet arrogant. :) Daarbij waarom Nederland na-apen? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
De feiten zijn echter dat we economische en technologisch al hopeloos achterop zijn geraakt, dat we geen maakindustrie meer hebben. We hebben nu alleen nog het NVA nog die zo hard gaat besparen op alles wat staatsuitgaven zijn dat we in 2015 een recessive gaan meemaken van 10% of meer. Ik ken de Vlamingen wel, in het bijzonder de westvlamingen: egocentrische, egoistische navelstaarders. Het is dit narcisme dat ons volledig verder gaat isoleren en versneld naar armoede zal leiden... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be